Så fik vi datoen..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.382 visninger
10 svar
3 synes godt om
29. juni 2013

FrkDitte

Bare en lille glædestråd..

Vi har nu fået datoen for planlagt kejsersnit.. Det er sådan en mærkelig lettelse.. nu skal jeg ikke tænke på det mere. 

Der er kun ca. 2 mdr. til... måske man skulle igang med at købe lidt babyting... har indtil videre kun et puslebord og puslepude.. 

Barnevognen er heller ikke indkøbt...

Det er en jungle med alle de ting man skal have fat i.. 

Men godt jeg elsker at shoppe.. og er lige gået på barsel, så nu er der tid til det.. 

God lørdag til jer derude!! 

D. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. juni 2013

EnSødMor

FrkDitte skriver:

Vi har nu fået datoen for planlagt kejsersnit.. Det er sådan en mærkelig lettelse.. nu skal jeg ikke tænke på det mere. 

Der er kun ca. 2 mdr. til... måske man skulle igang med at købe lidt babyting... har indtil videre kun et puslebord og puslepude.. 

Men godt jeg elsker at shoppe.. og er lige gået på barsel, så nu er der tid til det.. 

D. 

Det lyder dejligt at der er styr på datoen, så mangler du vidst kun alt det andet... Hehe ;-) 

Du får jo massere af tid nu til at kigge efter det i mangler... Held og lykke med det  

og god lørdag til dig også  

Anmeld

29. juni 2013

StineW79

Profilbillede for StineW79

Dejligt, og rigtig meget held og lykke! Vh stine

Anmeld

30. juni 2013

SHERO

FrkDitte skriver:

D. 

Hvor dejligt... :-)
Må jeg spørge hvor langt du er henne på dagen?

Anmeld

30. juni 2013

Hailiesmom11

FrkDitte skriver:

D. 

Dejligt med en dato... Vilje lidt ønske jeg også snart kunne få en dato skal dog ikke have kejsersnit men sættes igang...
Men skynd jer med at få bestilt barnevogn der plejer at være lang leveringstid medmindre man køber brugt...
Jeg har selv præcis 12 uger til termin i dag og vi har alt som i alt vi skal bruge til ham, mangler kun barnevognen og farve stofbleer... Men,nu havde vi også alt i forvejen fra storesøster men godt at du har barsel så kan du rigtig gå og hygge om det

Anmeld

30. juni 2013

FrkDitte

Tullen85 skriver:

Hvor dejligt... :-)
Må jeg spørge hvor langt du er henne på dagen?

Selvfølgelig..

I dag er jeg 29+6 

D.

Anmeld

30. juni 2013

FrkDitte

Hailiesmom11 skriver:

Dejligt med en dato... Vilje lidt ønske jeg også snart kunne få en dato skal dog ikke have kejsersnit men sættes igang...
Men skynd jer med at få bestilt barnevogn der plejer at være lang leveringstid medmindre man køber brugt...
Jeg har selv præcis 12 uger til termin i dag og vi har alt som i alt vi skal bruge til ham, mangler kun barnevognen og farve stofbleer... Men,nu havde vi også alt i forvejen fra storesøster men godt at du har barsel så kan du rigtig gå og hygge om det

Jeg var lige forbi en Babysam i går.. den vi har kig på fra Emmaljunga kunne de skaffe hjem på en måned.. men vi skal lige ud og se lidt flere.. 

Vi skal til Sverige i næste uge.. og der tror jeg også vi skal forbi nogle forhandlere.. 

D.

Anmeld

30. juni 2013

Hailiesmom11

FrkDitte skriver:

Jeg var lige forbi en Babysam i går.. den vi har kig på fra Emmaljunga kunne de skaffe hjem på en måned.. men vi skal lige ud og se lidt flere.. 

Vi skal til Sverige i næste uge.. og der tror jeg også vi skal forbi nogle forhandlere.. 

D.

Okay jamen det jo også godt så.. Det kan nemlig bare nemt være op til 8 ugers leveringstid
Ja i må rigtig ud og shoppe nu det er så skønt

Anmeld

30. juni 2013

lycly

Hvor dejligt, det var også så rart for mig at få en fast dato - men hold op man blev utålmodig jo tættere man kom på

Nu siger de andre at der er lang ventetid på barnevogne, det har jeg aldrig oplevet og jeg har købt emmaljunga fra ny af 2 gange. Første gang købte jeg den 14 dage før, anden gang bestilte vi den 2 mdr før men den kom hjem allerede efter 3 uger

Anmeld

30. juni 2013

Maja88

Må jeg spørge hvorfor du allerede har en dato

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.