smørcrem med asti???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.925 visninger
8 svar
0 synes godt om
29. juni 2013

Kay

er i gang med planlægningen af en kage jeg skal bage den kommende uge... til min fasters 40 års føsdag...

hun vil gerne havde daim musse og jordbær/asti musse... tænker s om man kan lave en smørcrem/frosting til at smørre op med hvor der også er asti i??? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. juni 2013

pcoramt

Kay skriver:

er i gang med planlægningen af en kage jeg skal bage den kommende uge... til min fasters 40 års føsdag...

hun vil gerne havde daim musse og jordbær/asti musse... tænker s om man kan lave en smørcrem/frosting til at smørre op med hvor der også er asti i??? 

Umiddelbart vil jeg sige nej, da der er alkohol i Asti og det må give en varme effekt? måske hvis du koger alkoholen ud ? Aner det ikke, men det lykkedes ikke med champagne for mig..

Anmeld

29. juni 2013

Kay

pcoramt skriver:

Umiddelbart vil jeg sige nej, da der er alkohol i Asti og det må give en varme effekt? måske hvis du koger alkoholen ud ? Aner det ikke, men det lykkedes ikke med champagne for mig..

hvad gik der galt?? 

Anmeld

29. juni 2013

Kay

pcoramt skriver:

hvordan gjorde du for har lige fundet denne 

https://www.baby.dk/debat/160037pi1/trin-for-trin/opsmoerning-af-kage-.aspx

Anmeld

29. juni 2013

pcoramt

Kay skriver:

hvad gik der galt?? 

Jeg prøvede en champagne mousse, men den ville ikke blive stiv :/ dog ved jeg at man kan få champagne essens

Anmeld

29. juni 2013

Kay

pcoramt skriver:

Jeg prøvede en champagne mousse, men den ville ikke blive stiv :/ dog ved jeg at man kan få champagne essens

nååå men det her er jo ik en musse... men en crem til at smørre op med  

Anmeld

29. juni 2013

pcoramt

pcoramt skriver:

Men alkoholen må næsten smelte fedtet, det er bare en tanke.. Men held og lykke, glæder mig til at hører om det lykkedes

Anmeld

29. juni 2013

Kløver

Følger lige med da jeg forhåbentligt snart skal noget lignende som overraskelse

Anmeld

29. juni 2013

Kløver

pcoramt skriver:

Men alkoholen må næsten smelte fedtet, det er bare en tanke.. Men held og lykke, glæder mig til at hører om det lykkedes

Måske man kan bruge opskriften på pærecidermousse og så bruge asti med lav alkohol procent ?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.