Træning efter fødse??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

263 visninger
2 svar
0 synes godt om
9. juli 2009

Marcus´s mor

Hvornår hurtigt begyndte i med træning/idræt eftrer fødsel??

Har man ikke bare lyst til at slappe af når endelig bebs sover, eller er man klar nok på at gå i trænings center??

Jeg er nemlig meget opsat på at komme i form hurtigt igen, og skal også tabe en del kilo der pludselig er kommet snigende  .. Dog ikke helt uventet.. ha ha

Har desværre ikke kunne dyrke motion eller gå ture det sidste under min gravliltet pga mange smerter, i både føder og undeliv.
har 6 uger tilbage, og en bange for at jeg bare kommer til at side og hygge med bebs når jeg har født, men vil bare så gerne igang med motion..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. juli 2009

Mum33

Begyndte allerede med "gulv-øvelser" en uge efter. Løb efter 5 mdr.   Og jov - jeg havde lyst til bare at smide mig, men savnede bare min gl. krop.

Anmeld

9. juli 2009

Tina2

Jeg fik at vide jeg sku vente med motion til efter 8 ugers undersøgelsen... Gik dog rigtig meget med barnevognen og det hjalp bestemt også med en gang powerwalk:-)

Efter de 8 uger hoppede jeg ½ time hver dag på ungernes trampolin og gik masser af ture i højt tempo... Jeg tog 25 og 31 kg på, så der var også noget at få smidt igen, men det tog kun 4 mdr første gang og 9½ mdr 2. gang:-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.