brug for hjælp til skat!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

344 visninger
5 svar
0 synes godt om
29. juni 2013

DianaRJS

sagen er den jeg kom til at kgige på min lønseddel og så efter ændring af min indkomst har de også ændret min skatte procent til 46% vil sige de tager 7000kr af min løn til skat

det er sket før dengang kunne man dog bare ringe derind og be dem ændre den, nu fik jeg beskeden hun kunne se at det var fordi jeg havde fået ny indkomst og derfor ændrede skatteprocenten sig nogen gange, og at jeg selv skulle gå ind og ændre det...

MEN HVORDAN?

synes jeg har været hele skat's hjemmeside igennem uden at kunne finde en skid -.- så hvordan ændre jeg den?

nogen der ved det?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. juni 2013

Mor_til_3_unger

Profilbillede for Mor_til_3_unger

Man kan ikke selv ændre sin træk procent. 

Anmeld

29. juni 2013

DreamChild

Hmm.. vi skal udfylde en seddel på arbejdspladsen, og så bliver den afleveret til lønkontoret. Så både hos mig og min mand er det vores arbejdsgiver vi skal rette trækprocenten ved.

Anmeld

29. juni 2013

FruK

Du skal logge ind i din egen skattemappe og tjekke at indkomst osv er rigtig. Når du retter det til, ændrer trækprocenten sig. Du kan ikke bare rette trækprocenten.

Arbejdsgiveren har pligt til at hente dine skatteoplysninger elektronisk, så de burde bare ryge ind i deres lønsystem sådan som de ser ud hos Skat - og derfor må de heller ikke rette i dem.

Anmeld

29. juni 2013

DianaRJS

Mor_til_2_unger skriver:

Man kan ikke selv ændre sin træk procent. 

underligt "skattedamen" så sagde det

må ringe derind mandag og brokke mig igen... vil fanme ikke betale 46% i skat de et næsten halvdelen af min løn der bliver trukket, kan ejg sku ikke rigtig betale husleje og forsørge for

Anmeld

29. juni 2013

jydeinden

min kæreste var lidt ude for det samme, der hed skatteprocenten bare væsenligt mere, vi ringede til skat som sagde at der var tale om en fejl og at de ville rette det, måske er det det samme med dig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.