så kom brevet

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. juni 2013

CroQuis

Maja84 skriver:

Synes bare ikke det er ok, hvad hvis de ikke alle vidste om graviditeten endnu, sådan noget vil man selv have lov at dele. Er da slet ikke hans bord, min mand siger han har brudt sin tavshedspligt og du kan klage til hans chef hvis der er sådan en, eller til fagforeningen. Han må ikke videregive private oplysninger

Ja, er sgu glad for at min familie bor langt herfra, ellers kunne de da snildt have fået noget at vide igennem lokalsamfundet 

Ved ikke præcis hvor mange han har fortalt det til, men nogle stykker er det i hvert fald..

Han er selvstændig, så skulle nok til fagforeningen hvis det er, men det er ikke umuligt at jeg kommer dertil, for er så træt af at være der 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. juni 2013

Kløver

Er da også mega uprofessionelt at han ikke tænker over hvilke konsekvenser det kan have for jer

Anmeld

30. juni 2013

salix

CroQuis skriver:

Ja det er rigtig hårdt, men vi klarer det allesammen, trods op- og nedture 

Det værste ved min chef er, at han har fortalt det videre til sin familie og mine kollegaer, trods jeg bad om diskretion 

Så nu ved heeele familien jo ALT om hvad behandlingen går ud på, fordi chefens søster også har været igennem behandling... De fatter bare ikke, at jeg gerne vil holde det privat og at de slet slet ikke kan sætte sig ind i det 

det er sq da ikke ok...  men nu er du gravid og ved at være langt nok til at man kan dele det med alle er du ikke??

Anmeld

30. juni 2013

CroQuis

salix skriver:

det er sq da ikke ok...  men nu er du gravid og ved at være langt nok til at man kan dele det med alle er du ikke??

Neeej, men er heldigvis sygemeldt pt, og håber det varer ved, så jeg ikke skal tilbage, men vi må se

Jo det er jeg. 

Skal til NF tirsdag (og vi har hele tiden været enige om at vente med at fortælle det til familien, til efter NF) - men da vi bor pokkers langt fra både sviger- og familie (skal bruge ca 3 timer på transport pr familie, inkl hhv færge og bro, så heller ingen billig tur, desværre..) Så kan godt være at der går et par uger ekstra før de får noget at vide, da vi lige skal have planlagt hvilken weekend vi kan besøge den ene og den anden  Vil jo gerne sige det personligt og ikke over telefonopkald 

Anmeld

30. juni 2013

salix

Maja84 skriver:

Ja det er også bare så trels det skal være sådan, vi hører den også ofte, hvorfor vil i have flere og i har da alt man kan drømme om (vi har 1 dreng og 1 pige) nogle mener endda vi er utaknemmelige, hvilket vi absolut ikke er, tror bare nogle har svært ved at forstå
Det er jo så forskelligt hvor stor mellemrum man ønsker mellem børnene og hvor mange synes bare det er dejligt når folk som ønsker børnene og har overskuddet sætter dem i verden, hellere det end de som ikke ønsker det og ikke føler de har overskud elever føler sig klar til flere, det er jo så forskelligt så synes da ikke man kan se ned på folk gerne vil og gør en indsats

Synes det er flot i følger og holder ved jeres drømme

ja det er utroligt som alle skal ha en mening på andres vejne... er i også i behandling for at få en mere???

Anmeld

30. juni 2013

salix

CroQuis skriver:

Neeej, men er heldigvis sygemeldt pt, og håber det varer ved, så jeg ikke skal tilbage, men vi må se

Jo det er jeg. 

Skal til NF tirsdag (og vi har hele tiden været enige om at vente med at fortælle det til familien, til efter NF) - men da vi bor pokkers langt fra både sviger- og familie (skal bruge ca 3 timer på transport pr familie, inkl hhv færge og bro, så heller ingen billig tur, desværre..) Så kan godt være at der går et par uger ekstra før de får noget at vide, da vi lige skal have planlagt hvilken weekend vi kan besøge den ene og den anden  Vil jo gerne sige det personligt og ikke over telefonopkald 

ja vi har også bestemt at vi ikke fortæller noget før vi engang når til NF og vi har det samme dilema som jer med langt til familien og vi syntes heller ikke beskeden skal deles på telefon men vi håber at hvis vi er heldige med at det lykkeds i første forsøg så fortæller vi det til jul  men det er jo kun i drømmene enu 

Anmeld

30. juni 2013

Kløver

salix skriver:

ja det er utroligt som alle skal ha en mening på andres vejne... er i også i behandling for at få en mere???

Ja det er vi vi ved det kan risikere at tage tid og var heldige med de to første, men har da fået en del negative kommentarer pg folk er ikke glade så nu deler jeg herinde i stedet
Jeg blev insemineret i tirsdags så nu er det bare at krydse fingre

Anmeld

30. juni 2013

salix

Maja84 skriver:

Ja det er vi vi ved det kan risikere at tage tid og var heldige med de to første, men har da fået en del negative kommentarer pg folk er ikke glade så nu deler jeg herinde i stedet
Jeg blev insemineret i tirsdags så nu er det bare at krydse fingre

hvor spændenen  for 2 streger om 10 dage  

jeg forstår godt du bruger baby.dk jeg er også meget glad for at ha fundet siden 

og jeg er stor fan af en stor familie og det er min mand også han er ud af en flok på 6 mens jeg "kun" har 2 brødre men vi snakker om at det kunne være ret fantastisk hvis vi kom med på tvilinge bøljen 

Anmeld

30. juni 2013

Kløver

salix skriver:

hvor spændenen  for 2 streger om 10 dage  

jeg forstår godt du bruger baby.dk jeg er også meget glad for at ha fundet siden 

og jeg er stor fan af en stor familie og det er min mand også han er ud af en flok på 6 mens jeg "kun" har 2 brødre men vi snakker om at det kunne være ret fantastisk hvis vi kom med på tvilinge bøljen 

Tak, her bliver det sidste graviditet pga ssf og kejsersnit ved begge graviditeter, så ville absolut heller ikke gøre mig noget at komme med i bølgen også havde tingene været anderledes havde jeg gerne gerne fået et halvt fodboldhold

Krydser for os begge

Anmeld

30. juni 2013

CroQuis

salix skriver:

ja vi har også bestemt at vi ikke fortæller noget før vi engang når til NF og vi har det samme dilema som jer med langt til familien og vi syntes heller ikke beskeden skal deles på telefon men vi håber at hvis vi er heldige med at det lykkeds i første forsøg så fortæller vi det til jul  men det er jo kun i drømmene enu 

Uha, så kender i jo alt til det med afstanden.. Det er lidt irriterende, i denne situation  Men hellere dét, end ikke at have nogen nyhed at dele 

Men held og lykke i hvert fald - jeg  for jer 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.