Mens styrke efter SA?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

233 visninger
5 svar
0 synes godt om
29. juni 2013

Anonym trådstarter

Hej derude,

er der nogen der vil dele hvordan deres første mens var efter MA/ SA? Jeg havede en MA (som gik over i en SA) i 12. Uge. Havde "mens"/blødning i godt en uge derefter. Nu her normal cykluslænge er jeg så begyndt at bløde igen. Men det er ikke rigtig frisk blod og ikke ret meget. Det er ligesom om den ikke rigtig vil komme igang?? Og sådan har den været i næsten 3 døgn nu. 

Vi har ikke beskyttet os i den tid der har været men heller ikke gået målrettet efter at lave ny baby.

jeg har ingen graviditetstegn synes jeg, så jeg kan ikke rigtig tro jeg skulle være gravid??

nogen der vil dele deres erfaringer derude? det tages imod med kyshånd!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. juni 2013

Kris89

Anonym skriver:

Hej derude,

er der nogen der vil dele hvordan deres første mens var efter MA/ SA? Jeg havede en MA (som gik over i en SA) i 12. Uge. Havde "mens"/blødning i godt en uge derefter. Nu her normal cykluslænge er jeg så begyndt at bløde igen. Men det er ikke rigtig frisk blod og ikke ret meget. Det er ligesom om den ikke rigtig vil komme igang?? Og sådan har den været i næsten 3 døgn nu. 

Vi har ikke beskyttet os i den tid der har været men heller ikke gået målrettet efter at lave ny baby.

jeg har ingen graviditetstegn synes jeg, så jeg kan ikke rigtig tro jeg skulle være gravid??

nogen der vil dele deres erfaringer derude? det tages imod med kyshånd!

jeg blødte som styrtet mine efterfølgende menses efter SA. 7

men der er jo forskelle på alle og er sikker på kroppen reagere meget forskelligt på SA/MA

Anmeld

29. juni 2013

Anonym trådstarter

jeg blødte som styrtet mine efterfølgende menses efter SA. 7

men der er jo forskelle på alle og er sikker på kroppen reagere meget forskelligt på SA/MA

Ok, tak for svar.

det er bare frustrerende at kroppen nogen gange er så svær at finde ud af...

vi har besluttet at stoppe PB pga af økonomisk usikkerhed og de skænderier det medføre. Men det er hårdt at pakke sit ønske om baby væk. Især når det måske er for altid. Og fordi vi jo HAVDE besluttet om at vi skulle og fordi vi HAVDE en baby i maven i 12 uger.... Vi har et barn og det skal eg være og er lykkelig for, men derfor er jeg stadig ulykkelig... Og så stå her og ikke kunne komme igang med p-piller fordi jeg ikke rigtig ved om jeg skal betegne det som første mens dag.... Men vi må jo bare bruge kondom så...

Anmeld

29. juni 2013

Kris89

Anonym skriver:

Ok, tak for svar.

det er bare frustrerende at kroppen nogen gange er så svær at finde ud af...

vi har besluttet at stoppe PB pga af økonomisk usikkerhed og de skænderier det medføre. Men det er hårdt at pakke sit ønske om baby væk. Især når det måske er for altid. Og fordi vi jo HAVDE besluttet om at vi skulle og fordi vi HAVDE en baby i maven i 12 uger.... Vi har et barn og det skal eg være og er lykkelig for, men derfor er jeg stadig ulykkelig... Og så stå her og ikke kunne komme igang med p-piller fordi jeg ikke rigtig ved om jeg skal betegne det som første mens dag.... Men vi må jo bare bruge kondom så...

åh en øv situation

jeg savner også stadig det lille liv jeg havde i maven (kun 9 uger), trods det at jeg idag har nyt liv i maven at glæde mig over.

Anmeld

29. juni 2013

Anonym trådstarter

Andre der vil dele deres erfaringer omkring mens styrke efter SA/MA?...

Anmeld

29. juni 2013

Anonym trådstarter

Prøver lige en sidste gang om der er nogen der vil dele deres erfaringer?....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.