søger: lege date :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

651 visninger
8 svar
0 synes godt om
28. juni 2013

Kay

min mand er blevet pålagt en extre vagt i morgen... så vores hyggelige weekend planer er gået i vasken... 

han arbejder normalt hver anden weekend, og har fundet ud af at der helst skal foregå et eller andet for elna (10,5 måneder gammel) ellers så røv keder hun sig... så jeg plejer jo at havde planlagt ting og sager når vi bare er os 2 .... men han har først lige fået det afvide med sikkerhed i dag... og vi har ingen planer....

så nogle der er med på en lege date? enten her hos mig i lyngby eller hos dig... helst ikke langt her fra... i morgen  

kom frisk 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. juni 2013

MortilElias2010

Kay skriver:

min mand er blevet pålagt en extre vagt i morgen... så vores hyggelige weekend planer er gået i vasken... 

han arbejder normalt hver anden weekend, og har fundet ud af at der helst skal foregå et eller andet for elna (10,5 måneder gammel) ellers så røv keder hun sig... så jeg plejer jo at havde planlagt ting og sager når vi bare er os 2 .... men han har først lige fået det afvide med sikkerhed i dag... og vi har ingen planer....

så nogle der er med på en lege date? enten her hos mig i lyngby eller hos dig... helst ikke langt her fra... i morgen  

kom frisk 

Øv gad godt, men fra postnummer 7173 til Lyngby er ikke lige indenfor radius 

Anmeld

28. juni 2013

Kay

MortilElias2010 skriver:

Øv gad godt, men fra postnummer 7173 til Lyngby er ikke lige indenfor radius 

nej det kan jeg godt set... der er lidt langt 

Anmeld

28. juni 2013

Kay

nåh... nu går jeg i seng... men elna vågner ved 7-8 tiden så der tjekker jeg om der er nogle der har skrevet 

Anmeld

28. juni 2013

ESV

Kay skriver:

nåh... nu går jeg i seng... men elna vågner ved 7-8 tiden så der tjekker jeg om der er nogle der har skrevet 

åhhh hvor er det ærgeligt jeg skal på arbejde. Emilie ville elske selskab med sådan en skøn lille pige. 

Held og lykke med at finde en play date

Anmeld

29. juni 2013

2721

Ej øv altså
Vi skal ellers være i Søborg helt indtil tirsdag, men vi tager først afsted i eftermiddag
Ps. Er slet ikke misundelig over Elna sover til 7-8

Anmeld

29. juni 2013

Kay

2721 skriver:

Ej øv altså
Vi skal ellers være i Søborg helt indtil tirsdag, men vi tager først afsted i eftermiddag
Ps. Er slet ikke misundelig over Elna sover til 7-8

hihi... hun har et stort sovehjerte 

Anmeld

29. juni 2013

Kay

ESV skriver:

åhhh hvor er det ærgeligt jeg skal på arbejde. Emilie ville elske selskab med sådan en skøn lille pige. 

Held og lykke med at finde en play date

øv hvor ærgeligt

Anmeld

29. juni 2013

Kay

obs den er skrevet i går så det er i dag vi søger lege date!!! kom frisk  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.