trænger til kærlighed!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

636 visninger
3 svar
7 synes godt om
28. juni 2013

Anonym trådstarter

Jeg er bare så træt hele tiden, fordi jeg tuder så meget .. (er gravid) 
Og når jeg så endelige kan slappe af her om aftenen, bliver jeg bare så trængende efter en kæreste. 

Også passer det jo med, at jeg har en super dejlig ven som jeg bare er smask forelsket i! Mit barn på 3 år elsker ham, og de leger og mit barn har lige frem sagt: Jeg savner M, jeg savner ikke far ......

Åh altså. 

Totalt følelsesmæssigt overtaget lige nu, og ville bare ønske at ham min ven kunne se tegnene, både på facebook og når han kommer forbi. 

Ved ikke lige hvor jeg vil hen med det, ved at komme ud med det her, men måtte bare ud med det sted! 

god aften  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. juni 2013

Leneur

Anonym skriver:

Og når jeg så endelige kan slappe af her om aftenen, bliver jeg bare så trængende efter en kæreste. 

Også passer det jo med, at jeg har en super dejlig ven som jeg bare er smask forelsket i! Mit barn på 3 år elsker ham, og de leger og mit barn har lige frem sagt: Jeg savner M, jeg savner ikke far ......

Åh altså. 

Totalt følelsesmæssigt overtaget lige nu, og ville bare ønske at ham min ven kunne se tegnene, både på facebook og når han kommer forbi. 

Ved ikke lige hvor jeg vil hen med det, ved at komme ud med det her, men måtte bare ud med det sted! 

god aften  

Så synes jeg da at du skal sige det til ham. Mange mænd er jo lidt langsomme i opfattelsen, så selvom vi de fleste kvinder mener at vores små hint og tegn er åbenlyse, så er der altså meget der skal til førend de fatter det.

Anmeld

28. juni 2013

Rødhætte

Anonym skriver:

Åh altså. 

god aften  

Synes også du skulle fortælle ham hvad du føler Måske han går med samme tanker som dig!

Anmeld

29. juni 2013

kesuh

Leneur skriver:

Så synes jeg da at du skal sige det til ham. Mange mænd er jo lidt langsomme i opfattelsen, så selvom vi de fleste kvinder mener at vores små hint og tegn er åbenlyse, så er der altså meget der skal til førend de fatter det.

Vi skal have det hint med "Et Vink Af En Vogn!"

Vognstangen hjælper ikke altid..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.