Bløder :/ ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.503 visninger
4 svar
1 synes godt om
28. juni 2013

Anonym trådstarter

Hej !
Er i 34.uge af min graviditet, og opdager efter jeg har været i bad her til aften, at jeg bløder fra mit højre bryst, det bløder ikke voldsomt, og det er også stoppet igen... Hvad kan det være?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. juni 2013

Fenja09

Anonym skriver:

Hej !
Er i 34.uge af min graviditet, og opdager efter jeg har været i bad her til aften, at jeg bløder fra mit højre bryst, det bløder ikke voldsomt, og det er også stoppet igen... Hvad kan det være?

Du bliver nødt til at ringe til lægen på mandag, hvis du ved at du ikke har revet dig selv eller at dit bryst ikke er blevet ramt udefra.

Det er højest sandsynligt tegn på en infektion i brystet pga. det der sker med dine brystkirtler osv mens du er gravid. Men når der kommer blod fra steder hvor det ikke er normalt er det tegn på at der skal gøres noget. Hvis du har spændinger/ er øm så ville jeg kontakte vagtlægen, hvis det nu er en betændelsestilstand, som du skal have gjort noget ved.

Jeg fandt det her:

" Hvornår bør du kontakte din læge ?
Væsken som ind imellem løber fra dine bryster vil være gennemsigtig med en antydning af gullig farve, og vil når fødslen nærmer sig blive mere tyk når mælken er ved at være helt klar til amningen.

- Hvis den væske som kommer fra dine bryster begynder at få en lidt grønlig farve, dette kan være tegn på bakterier indeni brystet og herved en infektion i brystet.

- Hvis der i væsken fra brysterne kommer antydninger af blod, hvilket er tegn på en alvorlig infektion i brystet, og så skal du kontakte din læge hurtigst muligt."

Sakset fra elefantino.dk

/Fenja

Anmeld

28. juni 2013

Anonym trådstarter

Fenja09 skriver:

Du bliver nødt til at ringe til lægen på mandag, hvis du ved at du ikke har revet dig selv eller at dit bryst ikke er blevet ramt udefra.

Det er højest sandsynligt tegn på en infektion i brystet pga. det der sker med dine brystkirtler osv mens du er gravid. Men når der kommer blod fra steder hvor det ikke er normalt er det tegn på at der skal gøres noget. Hvis du har spændinger/ er øm så ville jeg kontakte vagtlægen, hvis det nu er en betændelsestilstand, som du skal have gjort noget ved.

Jeg fandt det her:

" Hvornår bør du kontakte din læge ?
Væsken som ind imellem løber fra dine bryster vil være gennemsigtig med en antydning af gullig farve, og vil når fødslen nærmer sig blive mere tyk når mælken er ved at være helt klar til amningen.

- Hvis den væske som kommer fra dine bryster begynder at få en lidt grønlig farve, dette kan være tegn på bakterier indeni brystet og herved en infektion i brystet.

- Hvis der i væsken fra brysterne kommer antydninger af blod, hvilket er tegn på en alvorlig infektion i brystet, og så skal du kontakte din læge hurtigst muligt."

Sakset fra elefantino.dk

/Fenja

Ej føj da!
Ja ringer til lægen på mandag...

Anmeld

28. juni 2013

Fenja09

Anonym skriver:

Ej føj da!
Ja ringer til lægen på mandag...

Ja, og bliver det ved med at bløde eller du får ondt så må du hellere lige ringe til vagtlægen.

Anmeld

28. juni 2013

Carina:-)

Jeg havde ringet til vagtlægen.

En infektion kan brede sig lynhurtigt,og evt sprede sig til dit barn.

Og det kan være fatalt. Så ring så de kan vurdere om du skal kigges på nu eller om det kan vente-

En infektion kan rasere inde i kroppen ,uden at du behøver have smerter eller lign .Og når du er gravid deler du jo blod med dit barn.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.