Anonym skriver:
Hej ! 
Er i 34.uge af min graviditet, og opdager efter jeg har været i bad her til aften, at jeg bløder fra mit højre bryst, det bløder ikke voldsomt, og det er også stoppet igen... Hvad kan det være?
Du bliver nødt til at ringe til lægen på mandag, hvis du ved at du ikke har revet dig selv eller at dit bryst ikke er blevet ramt udefra.
Det er højest sandsynligt tegn på en infektion i brystet pga. det der sker med dine brystkirtler osv mens du er gravid. Men når der kommer blod fra steder hvor det ikke er normalt er det tegn på at der skal gøres noget. Hvis du har spændinger/ er øm så ville jeg kontakte vagtlægen, hvis det nu er en betændelsestilstand, som du skal have gjort noget ved.
Jeg fandt det her:
" Hvornår bør du kontakte din læge ?
Væsken som ind imellem løber fra dine bryster vil være gennemsigtig med en antydning af gullig farve, og vil når fødslen nærmer sig blive mere tyk når mælken er ved at være helt klar til amningen.
- Hvis den væske som kommer fra dine bryster begynder at få en lidt grønlig farve, dette kan være tegn på bakterier indeni brystet og herved en infektion i brystet.
- Hvis der i væsken fra brysterne kommer antydninger af blod, hvilket er tegn på en alvorlig infektion i brystet, og så skal du kontakte din læge hurtigst muligt."
Sakset fra elefantino.dk
/Fenja 
Anmeld