Lige et spørgsmål..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

328 visninger
7 svar
3 synes godt om
28. juni 2013

Anonym trådstarter

Min kæreste og jeg prøver og få et barn sammen.
Jeg havde sidste mens dag d. 30/5 og har en cyklus på 28 dage.
Vi havde så regnet ud af jeg skulle have ægløsning i mellem d. 8-13/6 hvor vi så gjorde det rimelig tit
Efter en lille uge begyndte jeg og have lidt brunt udflåd.
Og nu skulle jeg så have haft mens i går d. 27/6 men den er ikke dukket op endnu og min test jeg tog i morges var negativ.

Hvad tror i? Er jeg mon gravid alligevel eller?
Jeg har haft noget kvalme i dag og har været monster træt den sidste uges tid og jeg tænker ikke ret meget på pb netop for ikke at fremkalde alle mulige tegn selv.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. juni 2013

Rockertand

Anonym skriver:

Vi havde så regnet ud af jeg skulle have ægløsning i mellem d. 8-13/6 hvor vi så gjorde det rimelig tit
Og nu skulle jeg så have haft mens i går d. 27/6 men den er ikke dukket op endnu og min test jeg tog i morges var negativ.

Jeg har haft noget kvalme i dag og har været monster træt den sidste uges tid og jeg tænker ikke ret meget på pb netop for ikke at fremkalde alle mulige tegn selv.

Har du været på p-piller?

Anmeld

28. juni 2013

Anonym trådstarter

Rockertand skriver:

Har du været på p-piller?

Ja det har jeg men de er smidt.

Anmeld

28. juni 2013

Rockertand

Anonym skriver:

Ja det har jeg men de er smidt.

Hvordan ved du så, at din cyklus er 28 dage?

Anmeld

28. juni 2013

Anonym trådstarter

Rockertand skriver:

Hvordan ved du så, at din cyklus er 28 dage?

Hvad mener du?
Jeg har bare tastet mine mens dage ind på nettet hvor den så siger at den ligger på 28 dage. Og min mens kommer altid til tiden,

Anmeld

28. juni 2013

Rockertand

Anonym skriver:

Hvad mener du?
Jeg har bare tastet mine mens dage ind på nettet hvor den så siger at den ligger på 28 dage. Og min mens kommer altid til tiden,

P-piller sætter din naturlige cyklus på autopilot, og derfor har du haft en cyklus på 28 dage, din krop holder op med at tænke selv.
Når du så stopper med pillerne, skal din krop til at huske, hvordan den navigerer uden autopiloten, og det bliver den måske en smule forvirret over. Nogle får ægløsning og går i naturlig cyklus med det samme, andre må vente meget længe, før det sker.
Min pointe er, at på nuværende tidspunkt kan du ikke regne med, at du har en 28 dages cyklus, og dermed ved du heller ikke, hvornår du er gået over tid.
Du er nok bare nødt til at blive ved med at teste med nogle dages mellemrum for at få et svar.
Held og lykke.

Anmeld

30. juni 2013

Anonym trådstarter

Rockertand skriver:

P-piller sætter din naturlige cyklus på autopilot, og derfor har du haft en cyklus på 28 dage, din krop holder op med at tænke selv.
Når du så stopper med pillerne, skal din krop til at huske, hvordan den navigerer uden autopiloten, og det bliver den måske en smule forvirret over. Nogle får ægløsning og går i naturlig cyklus med det samme, andre må vente meget længe, før det sker.
Min pointe er, at på nuværende tidspunkt kan du ikke regne med, at du har en 28 dages cyklus, og dermed ved du heller ikke, hvornår du er gået over tid.
Du er nok bare nødt til at blive ved med at teste med nogle dages mellemrum for at få et svar.
Held og lykke.

Okey tak for svar

Anmeld

30. juni 2013

banana3

Anonym skriver:

Jeg har meget ofte haft pletblødning ved ægløsning, så der heller ikke altid et tegn.. Jeg blev ihvertfald meget skuffet et par gange

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.