Frederiksberg vs. Københavns Kommune

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

944 visninger
2 svar
2 synes godt om
28. juni 2013

Bech19

Vi er igang med at lede efter bolig, og vi kan ikke helt finde ud af, om det er en dum idé at flytte til Københavns Kommune. Vi tænker her på skatten, pasningsmuligheder, skolevæsen osv.

Vi kunne godt tænke os at bo i byen, men om det skal være Frederiksberg eller København er vi itvivl om.

Hvad siger I?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. juni 2013

Frk. Himmelblå

Bech19 skriver:

Vi er igang med at lede efter bolig, og vi kan ikke helt finde ud af, om det er en dum idé at flytte til Københavns Kommune. Vi tænker her på skatten, pasningsmuligheder, skolevæsen osv.

Vi kunne godt tænke os at bo i byen, men om det skal være Frederiksberg eller København er vi itvivl om.

Hvad siger I?

Har selv kun prøvet Kbhs (dog lige op af frederiksberg på Vbro), og selvom jeg eeeelsker Vesterbro, så må jeg tilstå, at når jeg sammenligner mine og frb-venners historier/oplevelser, så kan jeg ikke andet end at anbefale Frb kommune....

(Tænker på ældre og børnepasning specifikt...)

Anmeld

29. juni 2013

dorthemus

Bech19 skriver:

Hvad siger I?

Jeg er flyttet fra København til frederiksberg hvor min datter går i institution. Desuden arbejder jeg som pædagog i en integreret inst. på frb. efter 10 år i Københavns kommune.
Må sige at jeg er ovenud lykkelig for det skift på alle områder. Frederiksberg fungerer bare. Der er styr på tingene, smukke omgivelser, lav skat og styr på ventelisten: min datter fik institutionsplads til behovsdato.
til Frederiksberg

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.