Det var da helt vildt..!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

561 visninger
9 svar
2 synes godt om
28. juni 2013

N&D

Sag er sådan var til scanning igen i går og se til mine små æg som var vokse til 19 mm. Så det gik efter plan som det skulle og vi fik tid til når vi skulle komme med sæd i dag og til iui. Og fik så min ægløsning sprøjt.

Så vi var der kl 12 med sæd prøve og der efter gik vi en tur i byen til kl bliv 13.30.
Og må sige da jeg og mand sad og vent til det var vores tur gik mine tanke om hvordan den sæd prøve så ud i dag, for sidst var den ikke Go 6 millioner da de var rense op.
Så man kom på vitamin kur i 3 måneder.

Nå bliv vores tur og da han kigge på dem ja så var det sku 25 milioner Go sæd basse ?????????????? så vildt, efter hvad vitamin kan gøre..!!
Så den 1,5 ml op renset sæd, blive smidt op og blive set efter om hvordan min æg så ud og de var sku lig komme op på 24 mm av av så der for jeg har så ondt ??

Så nu er det 14 dage til test dag, men det gå helt af sig selv..

Ønsket jer en skøn week.????????

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. juni 2013

Kløver

N&D skriver:

Sag er sådan var til scanning igen i går og se til mine små æg som var vokse til 19 mm. Så det gik efter plan som det skulle og vi fik tid til når vi skulle komme med sæd i dag og til iui. Og fik så min ægløsning sprøjt.

Så vi var der kl 12 med sæd prøve og der efter gik vi en tur i byen til kl bliv 13.30.
Og må sige da jeg og mand sad og vent til det var vores tur gik mine tanke om hvordan den sæd prøve så ud i dag, for sidst var den ikke Go 6 millioner da de var rense op.

Nå bliv vores tur og da han kigge på dem ja så var det sku 25 milioner Go sæd basse ?????????????? så vildt, efter hvad vitamin kan gøre..!!
Så den 1,5 ml op renset sæd, blive smidt op og blive set efter om hvordan min æg så ud og de var sku lig komme op på 24 mm av av så der for jeg har så ondt ??

Ih hvor dejligt hep hep skal selv teste om 2 uger (12juli)
Hvad var det i havde brugt for kur, har hentet ekstra vitaminer i dag så manden nu vil få 1 multivitamin, 1 gele Royal, 2 zink, 1 selen 1 B-c-D vitamin noget du ville supplere op med, evt kalk ? Tænk om vi kunne få samme flotte resultat i har fået for det er da helt vildt

Krydser fingre for gevinst

Anmeld

28. juni 2013

N&D

Min mobil går da total amok med de ?????
Men er altså

Anmeld

28. juni 2013

N&D

Maja84 skriver:

Ih hvor dejligt hep hep skal selv teste om 2 uger (12juli)
Hvad var det i havde brugt for kur, har hentet ekstra vitaminer i dag så manden nu vil få 1 multivitamin, 1 gele Royal, 2 zink, 1 selen 1 B-c-D vitamin noget du ville supplere op med, evt kalk ? Tænk om vi kunne få samme flotte resultat i har fået for det er da helt vildt

Krydser fingre for gevinst

Så kan vi følges af til test dag total spænde.

Min Mand var på den vitamin kur her
2 zink a 20 g
2 selen a 100 mcg
3 d- vitamin 10ug
1 e- vitamin 66 mg

Ingen kaffe ingen cola.
Det er vores kur

Anmeld

28. juni 2013

BigHope13

N&D skriver:

og det er bare så fan f¤¤king fantastisk

oddsene kan da bare ikke blive bedre
vi krydser alt hvad der krydses kan herfra vil så gerne have lidt barsel sammen med dig

Anmeld

28. juni 2013

N&D

BigHope13 skriver:

og det er bare så fan f¤¤king fantastisk

oddsene kan da bare ikke blive bedre
vi krydser alt hvad der krydses kan herfra vil så gerne have lidt barsel sammen med dig

Takke søde.

Vel også godt nyde lidt barsel med dig og har vi jo altid snakke om hihi.

Anmeld

28. juni 2013

Kløver

N&D skriver:

Så kan vi følges af til test dag total spænde.

Min Mand var på den vitamin kur her
2 zink a 20 g
2 selen a 100 mcg
3 d- vitamin 10ug
1 e- vitamin 66 mg

Ingen kaffe ingen cola.
Det er vores kur

Tusind tak for deling, ryger manden på straks, men håber selvfølgelig vores guldæg giver gevinst om 2 uger, kunne da være hyggeligt at følges ad og få nogle dejlige marts børn

Anmeld

28. juni 2013

N&D

Maja84 skriver:

Tusind tak for deling, ryger manden på straks, men håber selvfølgelig vores guldæg giver gevinst om 2 uger, kunne da være hyggeligt at følges ad og få nogle dejlige marts børn

Vat så lidt, håber det hjælpe.

Vi får nogen dejlig forårs børn.

Anmeld

28. juni 2013

Kløver

N&D skriver:

Vat så lidt, håber det hjælpe.

Vi får nogen dejlig forårs børn.

Selvfølgelig gør vi det

Anmeld

28. juni 2013

BigHope13

N&D skriver:

Takke søde.

Vel også godt nyde lidt barsel med dig og har vi jo altid snakke om hihi.

Ja nemlig kunne være så skønt hvis det gik lidt i opfyldelse alligevel.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.