Ishøj!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

956 visninger
8 svar
4 synes godt om
28. juni 2013

Magsen

Heeej alle sammen, har en veninde der skal til at flytte.. Er der nogen af jer der kan fotælle mig hvordan det er at bo i Ishøj?

det er ikke sådan ghetto'agtigt vel?? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. juni 2013

SKbaby

Maggieh skriver:

Heeej alle sammen, har en veninde der skal til at flytte.. Er der nogen af jer der kan fotælle mig hvordan det er at bo i Ishøj?

Overhovedet ikke. Der findes rigtig mange hyggelige steder i Ishøj, som på ingen måde minder om en ghetto. Så vidt jeg ved er der heller ikke områder i Ishøj, som står på den berygtede "ghettoliste"

Anmeld

28. juni 2013

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Det kommer meget an på, hvor man bor henne - men sådan er det jo i de fleste byer. Der er gode områder og mindre gode områder

Anmeld

28. juni 2013

Moar2012

Maggieh skriver:

Jeg bor i Ishøj og jeg elsker det

Anmeld

28. juni 2013

Savannah

Jeg kender en der bor der, hun bor i en blok som er liiiidt ghettoagtig. Men det kommer også an på øjnene der ser - Jeg er inkarneret landpige og bryder mig ikke om at være der for længe ad gangen. Men hende der bor der er rigtig glad for det! Og det er en lækker lejlighed.

Anmeld

28. juni 2013

lycly

Altså jeg har indtryk af at det er lidt en ghetto - men så vender jeg den lige om, mange mennesker tror også at Nørrebro er en ghetto og der bor jeg og det er ikke en ghetto. Der er super hyggeligt på Nørrebro.
Der er steder i Ishøj som er super hyggelige, så jeg vil tro at det alt i alt er helt fredeligt at bo der

Anmeld

28. juni 2013

gonefishing

Maggieh skriver:

Jeg bor pt i Greve og på trods af at jeg taler farsi og hindi og er mægtig glad for fremmed kultur. Ville jeg aldrig flytte til ishøj

Anmeld

28. juni 2013

Loa

Maggieh skriver:

Det kommer sandelig an på hvor i Ishøj, for jo der er mange øv steder i Ishøj.
Faktisk er der kun ganske få steder jeg kunne finde på at bo i Ishøj, for der er meget ballade og bare fordi man ikke bor direkte i ghettoen, så bliver man ramt/påvirket af det alligevel

Anmeld

29. juni 2013

Magsen

Jeg takker for svar, allesammen 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.