:(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

709 visninger
4 svar
0 synes godt om
28. juni 2013

barelillemig

Skændes igen med kæresten om at han ik gør noget. Jeg er 7 mdr hende, energien er ved at være brugt og ryg og andet er godt knust. Men jeg står helt alene med alt husarbejde. Vi skændes om det ind imellem, men har den sidtse måneden ik sagt så meget for jeg ved han har været stresset. Men i går flyder det så over, det ender med at han sover i stuen. Men i dag skriver jeg hvad så. Hann svarer at måske vi skal tænke på at gå fra hinanden!!! Det er da aldrig kommet så langt! Han har købt hus til os, vi lever et rigtigt familje lev og prøver at gøre klart til baby kommer, men hvad? Det kommer bare totalt ud af det blå. :s er så ked af det

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. juni 2013

Goggelogge

Du skal lige ha et 

men tænkte på om det er første gang i har skændtes så voldsomt og om han har forandret sig pfedet sidste?

Anmeld

29. juni 2013

barelillemig

Vi skændtest overhoved ikkr voldsomt. Og jeg har ikke mærket noget anderledes. Vi talte så om det og vi vil begge to prøve at blive bedre. Men hold kæft hvor blev jeg bange og ked af det. Og nu ligger det aelf i baghovedet, hvorfor sagde han det? han må mene noget med det. Vil han ik være samen med mig mere? :/

Anmeld

29. juni 2013

Wimmie

barelillemig skriver:

Vi skændtest overhoved ikkr voldsomt. Og jeg har ikke mærket noget anderledes. Vi talte så om det og vi vil begge to prøve at blive bedre. Men hold kæft hvor blev jeg bange og ked af det. Og nu ligger det aelf i baghovedet, hvorfor sagde han det? han må mene noget med det. Vil han ik være samen med mig mere? :/

Mon ikke han "bare" er træt og stresset og sagde det i en form for  afmagt og forsvarsmekanisme...? At han måske sagde det fordi han ville skræmme dig lidt til ikke at være efter ham?

Men jeg forstår dig godt, det er altså vigtigt at han gør noget derhjemme når du er højgravid og har det hårdt...

Nu ved jeg ikke hvordan jeres økonomi ser ud, men har I evt. penge/mulighed for at betale én for at komme og gøre rent en gang i ugen?

Anmeld

29. juni 2013

barelillemig

Mja måske, vi har bare aldrig brugt det der med at slå op i tid og utid.

Nej det har vi slet ik, det hænger dårligt nok samen som det er nu. Men jeg kan godt holde huset hvis han bare gør et eller andet. Altså kører den dumne pakke mælk i skrald, tror slet ik han ved hvor skraldespanden er. Grr....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.