Skriver dette indlæg med tåre i øjnene, er ved at være kørt helt ned, min kæreste igennem 7 år har for en måned siden fået afvide at han eller hans kollega skal fyres, så det er 50/50. Han hader at tage på arbejde, for han har ikke lyst til at være der, hvilket er forståeligt nok.
Problemet er bare at han snakker så grimt til os (mig og min datter på 9 mdr) hvis han skal skifte hende siger han "årh! Skal jeg gøre det nu?"
Jeg spurgte forleden hvad han havde lyst til til aftensmad, hvorpå han svare, "det må du jo sørge for istedet for at sidde stille en hel dag og lade som om du er lækker!"
jeg har lige ringet til ham for at fortælle ham at jeg var blevet optaget på uddannelse, han tager telefonen og siger " hvad nu!!" Sådan rigtig hårdt, jeg siger det er lige meget og ligger på, er helt grædefærdig, han snakker ikk pænt til os mere, han gider ikke noget og har forklaret ham mindst 10 gange at han skal deltage noget mere og være lidt mere med i vores forhold og familie. Jeg ved ikke hvad jeg skal gøre?!
Øv hvor hans ord rammer mig!
Anmeld