Hmm, kan jeg være gravid?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

374 visninger
1 svar
0 synes godt om
28. juni 2013

Anonym trådstarter

Hej derude

Jeg har haft en del symptomer på graviditet, kvalme, brystspændinger, humørsvingninger, ondt i lænden, murren i maven/mens smerter, niv i lysken, træthed og metallisk smag i munden.

Hvornår jeg har haft ægløsning ved jeg ikke, men mens startede 31. maj, og jeg havde sex på 14. dagen efter mens start.
Totalt spontant og tåbeligt! - idet jeg ikke prøver at blive gravid.

Jeg begyndte så at bløde meget meget svagt, sådan lidt brunligt, i mandags, altså 10 dage efter sex og tænkte det var noget tidligt min mens var startet igen, da min cyklus normalt er 28-31 dage.  Jeg har så blødt lige siden. Men igår torsdag, tog blødningen til og ligner nu rigtig menstruation.  

Men det underlige er, at da blødningen startede i mandags, stoppede de fleste symptomer.. der var nu kun ondt i lænden, mens smerter og brystspændinger. Brystspændingerne er tiltaget over de sidste 3 dage og er nu begyndt at gøre en smule ondt.

Jeg plejer aldrig at have brystspændinger op til eller under mens, og mens smerterne er der kun samme dag min mens starter.

Tog en g-test her til morgen, altså på dag 28 og synes jeg kunne ane en meget meget svag test streg, men den er væk nu, så det er nok bare min hjerne der spiller mig et pus.

Hvad mener i, kan jeg være gravid?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. juni 2013

Babymama79

Når du bløder, er du ikke gravid - og slet ikke hvis du bløder menstruations-agtigt, som du fortæller.

Kan det ikke være, at du mærker symptomer, fordi du ved, du har haft sex i den farlige periode og nu går og krydser fingre for, at du ikke er gravid?

Det er hørt om før, at det psykologiske kan spille så meget ind, at man begynder at få fysiske tegn.

Jeg har været gravid tre gange og alle gange har jeg taget test ret hurtigt og de har være klokkeklare. Jeg tænker derfor ikke, at du kan være gravid.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.