Spørgsmål ang Barnevogns kæde??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.354 visninger
6 svar
5 synes godt om
28. juni 2013

MyLove E

Jeg er ved at hækle barnevogns kæder. Den ene af dem jeg skal lave er til en veninde som skal en Silver Cross barnevogn. Jeg ved jo så ikke om den ikke samme mål som en almindelig barnevogn ... Er der nogen som kender målene på den? Så jeg kan finde ud af hvilken længde på kæden??

Hvad bruge i til at lave kæderne af???

Knus

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. juni 2013

JulieE

Altså selve det, dyrene hænger på? Der har jeg brugt kraftigæt elastiksnor. Det kan man få i flere farver i bl.a. Stof2000  

Anmeld

28. juni 2013

MyLove E

JulieE skriver:

Altså selve det, dyrene hænger på? Der har jeg brugt kraftigæt elastiksnor. Det kan man få i flere farver i bl.a. Stof2000  

Tak :-D

Anmeld

28. juni 2013

JulieE

Tauf skriver:

Tak :-D

Altid velkommen  Glæder mig til at se resultatet 

Anmeld

28. juni 2013

kirsti

Jeg bruger elastik fra Tigeren. Hvis elastikken er meget elastisk kan det være en fordel at hive i elastikken inden du hæfter så den er knap så elastisk for at undgå at det du hænger i den tynger kæden for meget (gav det mening?)

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

28. juni 2013

MyLove E

JulieE skriver:

Altid velkommen  Glæder mig til at se resultatet 

Nu er uglerne næsten færdig:-D

Anmeld

29. juni 2013

helle85

Tauf skriver:

Jeg er ved at hækle barnevogns kæder. Den ene af dem jeg skal lave er til en veninde som skal en Silver Cross barnevogn. Jeg ved jo så ikke om den ikke samme mål som en almindelig barnevogn ... Er der nogen som kender målene på den? Så jeg kan finde ud af hvilken længde på kæden??

Hvad bruge i til at lave kæderne af???

Knus

jeg hækler en snor og hvis det er til tvilling så hækler jeg rundt om en elastik

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.