han vælger mig fra..:

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

505 visninger
6 svar
0 synes godt om
28. juni 2013

Dinsen

hejsa..

jeg er så ked af det

min dreng er 1.3 år, og li med et dur jeg ikke, der er ikke problemer når jeg henter ham i dp.

Men så snart far er her, er det kun ham der dur, misforstå mig ikke, det er fantastisk at se en søn der elsker din far, men hvor gør det ondt når jeg så tager han og han bliver ked af det/sur.

er det bare en fase, eller gør jeg et eller andet galt??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. juni 2013

RGN

Profilbillede for RGN

Det er bare en fase.

Anmeld

28. juni 2013

Janni.

det går heldigvis snart over igen.

Anmeld

28. juni 2013

Valle81

Jeg kan kun sige, at det samme gælder her.

Vi har to drenge, og når far er hjemme, så er det kun far der duer.

Jeg bliver dog ikke ked af det, men nyder freden:0) Min mand synes dog til tider, at det er ret belastende, at have to drenge hængende på sig konstant:0)

Anton, som nu er lige lidt over 3 år, har haft det sådan siden han var 1,5 år.

Dog skal det siges, at min man er væk mandag til fradag fra kl. 04.30-18.30, så de ser ham meget lidt i forvejen, så når han er hjemme, så får den fuld gas.

Christina

Anmeld

28. juni 2013

Hyacinth

Dinsen skriver:

hejsa..

jeg er så ked af det

min dreng er 1.3 år, og li med et dur jeg ikke, der er ikke problemer når jeg henter ham i dp.

Men så snart far er her, er det kun ham der dur, misforstå mig ikke, det er fantastisk at se en søn der elsker din far, men hvor gør det ondt når jeg så tager han og han bliver ked af det/sur.

er det bare en fase, eller gør jeg et eller andet galt??

Årh det har jeg også prøvet, da vores datter var yngre - hun er 2 år nu.

Det er så hårdt imens det står på Men det ER bare en fase og en naturlig del af udviklingen hen imod selvstændighed/løsrivelse fra dig(på den gode måde) 

Jeg husker det ikke som der varede så længe.

til dig.

Anmeld

28. juni 2013

Elgaard73

Hej... Sådan er det også her. (han er 19 måneder) Det er sådan lidt on and off i perioder og jeg syntes faktisk at det er lidt rart. Far og søn får en masse tid sammen + jeg får lidt ro  Det eneste minus, er at når Far så er nød til at gå, så bryder hele Juniors verden altså sammen. Det er hårdt at være vidne til.

Men ellers nyder jeg, at det ikke altid er mig der nød til at være på 24-7.

Anmeld

28. juni 2013

Problembarnet

Profilbillede for Problembarnet
Min store skattepige skal være storesøster

Håber det går over hurtigt.

Herhjemme er det kun mig der duer. Men om det så fordi far aldrig er hjemme og når han er så sidder han foran computeren, det ved jeg ikke 

Men så må du jo lave noget godt for dig selv - udnytte situationen lidt? 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.