Tatovering... igen igen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

373 visninger
8 svar
0 synes godt om
9. juli 2009

Frederikke80

Profilbillede for Frederikke80
Er der nogen herinde der har en tatovering på maven? Og hvordan ser den ud efter I har været gravide?

Jeg vil nemlig rigtig gerne have en i lysken. Men tænker at den måske kommer til at se grim ud HVIS jeg engang skulle have et barn mere.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. juli 2009

Kloster

Jeg har en delfin i lysken. Fik den som 19 årig. Og efter første graviditet, kan man så ikke se, at det rent faktisk var en delfin. Efter anden graviditet fik jeg et skrækmærke lige igennem den. Så den er helt ødelagt.

Nu har jeg jo lige skrevet om at jeg gerne vil have en tattoo mere. Manden synes, jeg skal få lavet den delfin om (evt til noget andet) men jeg vil bare gerne have en, man kan se.

Min erfaring med den i lysken er jo ikke så god
Og kan da godt tænke mig at høre om nogle der har en flot sol ell lign omkring navlen, før de fik børn

Venlig hilsen
Kloster

Anmeld

9. juli 2009

ekzunz

Prøv at kigge i den tråd der var for et par dage siden - tror det var Pia der oprettede den. Der er vist et billede af Malou's sol omkring navlen
Men jeg ved jo ikke om det er før eller efter graviditet....

Anmeld

9. juli 2009

Linda-mor-til-4

Jeg har en sol ved siden af navlen og den har ikke taget skade af 4 graviditeter. Har heller ikke fået strækmærker

Anmeld

9. juli 2009

Frederikke80

Kloster skriver:

Jeg har en delfin i lysken. Fik den som 19 årig. Og efter første graviditet, kan man så ikke se, at det rent faktisk var en delfin. Efter anden graviditet fik jeg et skrækmærke lige igennem den. Så den er helt ødelagt.

Nu har jeg jo lige skrevet om at jeg gerne vil have en tattoo mere. Manden synes, jeg skal få lavet den delfin om (evt til noget andet) men jeg vil bare gerne have en, man kan se.

Min erfaring med den i lysken er jo ikke så god
Og kan da godt tænke mig at høre om nogle der har en flot sol ell lign omkring navlen, før de fik børn

Venlig hilsen
Kloster

Okay, det er lidt det jeg frygter
Regner egentlig heller ikke med jeg skal have flere børn, men man ved jo aldrig 
Kan godt være jeg dropper den ide så.
Tak for dit svar

Anmeld

9. juli 2009

Frederikke80

Znuzke skriver:

Prøv at kigge i den tråd der var for et par dage siden - tror det var Pia der oprettede den. Der er vist et billede af Malou's sol omkring navlen
Men jeg ved jo ikke om det er før eller efter graviditet....

Prøver da lige at grave den frem så

Anmeld

9. juli 2009

Frederikke80

Linda-mor-til-4 skriver:

Jeg har en sol ved siden af navlen og den har ikke taget skade af 4 graviditeter. Har heller ikke fået strækmærker

Jeg har heller ikke fået nogle strækmærker i mine to graviditeter. Men man ved jo aldrig om de skulle komme ved en evt tredje graviditet

Anmeld

9. juli 2009

Linda-mor-til-4

Rikke skriver:

Jeg har heller ikke fået nogle strækmærker i mine to graviditeter. Men man ved jo aldrig om de skulle komme ved en evt tredje graviditet

Nej det er rigtigt. Var lidt nervøs for den på min lænd. Den fik jeg lavet efter 3 børn og med deres navne og regnede ikke med vi ville have flere børn - det ville vi så - og fik da plads til det 4. navn :-) og heller ingen strækmærker i den. Så et billede på en anden side hvor hendes tatovering var total ødelagt - ærgerligt

Anmeld

9. juli 2009

Lusi

Rikke skriver:

Er der nogen herinde der har en tatovering på maven? Og hvordan ser den ud efter I har været gravide?

Jeg vil nemlig rigtig gerne have en i lysken. Men tænker at den måske kommer til at se grim ud HVIS jeg engang skulle have et barn mere.

Jeg har en på lysken og den har overhoved ik taget skade af graviditeten..
Men den sidder også langt nede.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.