update på smerte...!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

465 visninger
4 svar
0 synes godt om
27. juni 2013

DianaRJS

lige nu kan jeg bare kun sidde og tænke... fuck mit liiiiiiv!

desværre har det vist sig de smerter jeg havde i benet er fra en gammel skade der faktisk er gået i brud igen, han kunne ikke forklare hvordan på skadestuen, for er ikke faldet men i hvert fald nu hedder det 8 uger på krykker -.- var jo lige hvad jeg ønskede, gravid, på krykker og sommerferien smadret -.- grrrrrrrr.!

nå men må jo håbe på det bedste!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. juni 2013

mariamiss6

Altså, hvad er det for en skade? Når du siger gået i brud, mener du så at noget er brækket op på ny, eller mener du for eksempel en sene/muskelskade som er gået i udbrud igen?

Under alle omstændigheder er det sur røv - så god bedring med dig.

Anmeld

28. juni 2013

DianaRJS

mariamiss6 skriver:

Altså, hvad er det for en skade? Når du siger gået i brud, mener du så at noget er brækket op på ny, eller mener du for eksempel en sene/muskelskade som er gået i udbrud igen?

Under alle omstændigheder er det sur røv - så god bedring med dig.

flækkede en lårbenknogle sidste år fordi jeg ikke kunne finde ud af at cykle men i hvert fald er det gået op igen eller hvad man siger -.- så vi tager lige 8 uger med krykker og skinde, og er jeg jo bare helt med på jo -.- grrrrr!

og mange tak

Anmeld

28. juni 2013

mariamiss6

DianaRJS skriver:

flækkede en lårbenknogle sidste år fordi jeg ikke kunne finde ud af at cykle men i hvert fald er det gået op igen eller hvad man siger -.- så vi tager lige 8 uger med krykker og skinde, og er jeg jo bare helt med på jo -.- grrrrr!

og mange tak

Vildt så ER det jo faktisk et brud på en knogle. Troede slet ikke den slags kunne springe op, uden at være udsat for seriøst pres.

Anmeld

28. juni 2013

DianaRJS

mariamiss6 skriver:

Vildt så ER det jo faktisk et brud på en knogle. Troede slet ikke den slags kunne springe op, uden at være udsat for seriøst pres.

troede hverken jeg eller lægen heller...

han snakkede dog om at hvis ikke det har fået lov at hele ordentligt sidst kunne det godt ha givet ekstra tryk når nu jeg venter 2, da der jo er mere vægt på, men har slet ingen anelse

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.