Al den bekymring

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. juni 2013

Kløver

Hvor dejligt, stort tillykke

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. juni 2013

grinny

Maja84 skriver:

Hvor dejligt, stort tillykke

Mange tak 

Anmeld

28. juni 2013

MariaKyedDK

grinny skriver:

Som slet ikke var nødvendig 

Ja som i ved er jeg jo så heldig at jeg i marts måned havde to streger  Efter 3 år er det virkelig en stor stor lettelse at jeg endelig var blevet gravid, 1½ måned før vi skulle starte i behandling, så det er en følelse jeg slet ikke kan beskrive!

Midt i al glæden pressede den dårlige samvittighed også på inden fra! Jeg havde 1 måned inden fået ynglings elevpladsen som jeg bare havde kæmpet for i et år, med start d. 1/9-13! Øhh, kunne jo dårligt nok nå at blive færdig med de tre måneders prøveperiode og så hedder det barsel  

Dårlig samvittig fyldte mit hoved for JEG følte virkelig jeg pissede dem op og ned af ryggen - for at sig' det på godt dansk!

Jeg havde sagt til dem, allerede til jobsamtalen, at vi ingen børn havde og skulle starte op med undersøgelserne til behandling i juni måned - jeg er typen der bare skal være ærlig, kunne simpelthen ikke gemme på det og syntes de som arbejdsplads skulle vide at vi faktisk prøvede på at få børn. Trods dette bliver jeg ansat!

Jeg skrev så en mail i sidste uge hvor jeg kort skrev "problemet" og at jeg ønskede et møde med dem. Dagen efter blev jeg ringet op og jeg RYSTEDE!! Den elevansvarlige fortalte mig at jeg skulle være glad for at jeg var blevet gravid, jeg fortalte dem at det virkelig ikke var for et gøre dem ondt! Hun sagde til mig at da jeg havde været så ærlig hele vejen igennem, og også var det nu, ville de høre om jeg i stedet ville skrive kontrakt d. 1/9-14!! 

Øhh ja tak!! Blev simpelthen så glad for at jeg kan få rykket det et år, det er simpelthen så skøn en arbejdesplads! Så nu kan jeg nyde min graviditet og gå på barsel til en tid med ro i hjertet og vide, at når min barsel slutter så har jeg stadig min elevplads  

Så skønt, så skønt

Ærlighed 

Ærlighed kommer man altid længest med stort tillykke, hvor er det fedt !  

Anmeld

28. juni 2013

grinny

MariaKyedDK skriver:

Ærlighed 

Ærlighed kommer man altid længest med stort tillykke, hvor er det fedt !  

Det er nemlig rigtigt  Bare de måneder fra jeg fandt ud af at jeg var gravid til efter NF hvor jeg har fortalt dem det har virkelig taget hårdt på min samvittighed. Kan slet ikke ha' det!

Og tak 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.