midlertidig jubel

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

442 visninger
7 svar
5 synes godt om
27. juni 2013

StudPsyk

Nu skal man altid passe på med at fortælle sådan noget, for tingene kan jo ændre sig. Men for nu jubler vi!

Vi har jo haft problemer med at putte Rose så længe jeg husker. Tirsdag foreslog vores sp, som nævnt i anden debat, at vi nok burde overveje at hun er b-menneske og så putte hende senere.

Så det har vi så gjort. Klokken 20 frem for kl 19. Og de sidste to dage har hun bare lagt sig til at sove uden at sign et kvæk! Hun er endda pænt blevet under dynen imens vi sang godnat! Det sker ellers aldrig

...... Var det virkelig bare det der skulle til?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. juni 2013

Mor og meget mere

Profilbillede for Mor og meget mere
Janne T. skriver:

Nu skal man altid passe på med at fortælle sådan noget, for tingene kan jo ændre sig. Men for nu jubler vi!

Vi har jo haft problemer med at putte Rose så længe jeg husker. Tirsdag foreslog vores sp, som nævnt i anden debat, at vi nok burde overveje at hun er b-menneske og så putte hende senere.

Så det har vi så gjort. Klokken 20 frem for kl 19. Og de sidste to dage har hun bare lagt sig til at sove uden at sign et kvæk! Hun er endda pænt blevet under dynen imens vi sang godnat! Det sker ellers aldrig

Velkommen til Rose i klubben for b-mennesker! Mine børn har haft samme mønster. Jeg krydser fingre for, det bare var det. 

Anmeld

27. juni 2013

Majbrit P

Janne T. skriver:

Super dygtig lille pige du har

2 af mine børn er også b mennesker.. de kommer i seng klokken 22 før kæmpede vi med at få den i seng før, og der var skrig og hyl, men efter vi har rykket sengetiden siger de ikke et piv..

krydser for at det fortsætter sådan hjemme hos jer 

Anmeld

27. juni 2013

charlottekri

Det er ganske enkelt nogle gange nogle helt åndssvagt ting der skal til! Min datter er også b menneske, men vi døjede så med at få hende til at sove igennem indtil en dag hvor vi prøvede at give hende en Big hun selv kunne kigge i efter vi var gået ud af værelset, og derefter sov hun igennem! 3,5 år gammel! Simpelthen så åndssvagt! 

Men stort tillykke med sejren 

Anmeld

29. juni 2013

StudPsyk

Mor og meget mere skriver:

Velkommen til Rose i klubben for b-mennesker! Mine børn har haft samme mønster. Jeg krydser fingre for, det bare var det. 

Tak! Alle nætter siden har hun lagt sig pænt, så det er fantastisk! Hun har dog vågnet en del gange, men skyldes vist mere at hun er ved at blive syg og hoster.

Anmeld

29. juni 2013

StudPsyk

charlottekri skriver:

Det er ganske enkelt nogle gange nogle helt åndssvagt ting der skal til! Min datter er også b menneske, men vi døjede så med at få hende til at sove igennem indtil en dag hvor vi prøvede at give hende en Big hun selv kunne kigge i efter vi var gået ud af værelset, og derefter sov hun igennem! 3,5 år gammel! Simpelthen så åndssvagt! 

Men stort tillykke med sejren 

Haha, det er virkelig tosset man kan være så længe om at opdage hvad der er lige foran ens ansigt! 

Anmeld

29. juni 2013

StudPsyk

Three little steps skriver:

Super dygtig lille pige du har

2 af mine børn er også b mennesker.. de kommer i seng klokken 22 før kæmpede vi med at få den i seng før, og der var skrig og hyl, men efter vi har rykket sengetiden siger de ikke et piv..

krydser for at det fortsætter sådan hjemme hos jer 

Det er vildt at sådan en lille ting kam gøre så stor forskel!

Anmeld

29. juni 2013

Trine89

Ja det kan virke helt åndsvagt at det "bare" er det der skal til. 

Vi havde det lidt på samme måde med Caia. Vi havde problemer med at få godnat-flasken fra hende. 
Men da vi så gik fra kl 19 til 20 med senge tid kunne vi pludselig nøjes med et kop mælk og en bog (og bamserne) med i seng og siden har hun nærste sovet igennem hver nat.. det er er jo helt skørt 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.