Smukke fotos!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.398 visninger
13 svar
5 synes godt om
27. juni 2013

tine1985

Hej piger!

Min mand har lige åbnet en hjemmeside med hans smukke billeder, som jeg lige ville dele med jer 

Han er meget dokumentarisk i sin stil, og er rigtig god til at fange de smukke øjeblikke. Siden bliver løbende opdateret, da han er meget aktiv med sit kamera 

Jeg er meget stolt af ham, og håber det falder i nogens smag 

Jeg synes i hvertfald altid at det er spændende at sidde og kigge på folks personlige fotoprojekter. Synes det fortæller meget om en person, hvordan de tager et billede 

http://www.ingiarnason.com

Enjoyn!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. juni 2013

nielsen80

tine1985 skriver:

Hej piger!

Min mand har lige åbnet en hjemmeside med hans smukke billeder, som jeg lige ville dele med jer 

Han er meget dokumentarisk i sin stil, og er rigtig god til at fange de smukke øjeblikke. Siden bliver løbende opdateret, da han er meget aktiv med sit kamera 

Jeg synes i hvertfald altid at det er spændende at sidde og kigge på folks personlige fotoprojekter. Synes det fortæller meget om en person, hvordan de tager et billede 

Enjoyn!

Virkelig fine billeder. Er vild med portræt billederne! Du kan godt være stolt, han er da vildt dygtig.

Anmeld

27. juni 2013

tine1985

nielsen80 skriver:

Virkelig fine billeder. Er vild med portræt billederne! Du kan godt være stolt, han er da vildt dygtig.

Hvor er du sød! Det vil jeg sige videre 

Anmeld

28. juni 2013

AMM00

tine1985 skriver:

Hej piger!

Enjoyn!

Rigtig fede og gode billeder.. Der er virkelig i mening i alle billeder og ikke bare normale billeder.. Han kan i hvert fald være stolt af sig selv og du kan være stolt af ham

Anmeld

28. juni 2013

Holbæktrunten

tine1985 skriver:

Hej piger!

Enjoyn!

Fede billeder - der er virkelig nogle geniale imellem

Anmeld

28. juni 2013

tine1985

AMM00 skriver:

Rigtig fede og gode billeder.. Der er virkelig i mening i alle billeder og ikke bare normale billeder.. Han kan i hvert fald være stolt af sig selv og du kan være stolt af ham

Tak, jeg er også meget stolt af ham  

Han vil rigtig gerne arbejde som fotojournalist eller for et musik magasin, så hvis du kender nogen må du meget gerne dele hans hjemmeside

Anmeld

28. juni 2013

tine1985

Holbæktrunten skriver:

Fede billeder - der er virkelig nogle geniale imellem

Tak! Der er efterhånden også en del af dem, som er kommet op og hænge hjemme hos os

Han vil rigtig gerne arbejde som fotojournalist eller for et musik magasin, så hvis du kender nogen må du meget gerne dele hans hjemmeside

Anmeld

28. juni 2013

gædde/gitte

tine1985 skriver:

Hej piger!

Enjoyn!

hold da op de billeder LYSER af sjæl!

virkelig flotte!

men.... det er lidt svært at se billederne ordentligt - fordi jeg har svært ved at time, hvornår jeg skal flytte musen fra pilen...eller fiser billederne bare forbi

Anmeld

28. juni 2013

tine1985

gædde/gitte skriver:

hold da op de billeder LYSER af sjæl!

virkelig flotte!

men.... det er lidt svært at se billederne ordentligt - fordi jeg har svært ved at time, hvornår jeg skal flytte musen fra pilen...eller fiser billederne bare forbi

Præcis sådan jeg har det. Føler virkelig at jeg ser ham, når jeg ser hans billeder. Han har et helt særligt øje for detaljer

Mht hjemmesiden skal jeg nok sige det videre. Han har selv sat den op og er også ved at optimere den. Tror faktisk det du nævner er på hans liste. Men heldigvis fungerer det fint hvis man klikker på et af billederne så de bliver store, og så bladrer igennem derfra

Anmeld

28. juni 2013

Moma

Hvor er de bare fine! Jeg er vild med den historie/sjæl, der lyser ud af billederne!

Han skal nok få drømmejobbet, så dygtig han er. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.