Så nærmer test dag sig..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

350 visninger
2 svar
9 synes godt om
27. juni 2013

o1Mutte

Ja eller der er jo stadig nogle dage til
Men synes tiden går vildt hurtigt i forhold til sidste forsøg.. Har så også lavet noget næsten hele tiden når har slet ikke haft tid til at blive utålmodig
Er meget spændt, men tror desværre ikke jeg er gravid denne gang.. Så nu glæder jeg mig bare til at forsøget er overstået, og så vil jeg nyde pausen og tage i byen, drikke lidt alkohol, og drikke en hulens masse kaffe

Selvfølgelig er der en chance for at jeg er gravid men tror det bare ikke.. Skal ha taget blodprøve på mandag

Håber i andre har det godt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. juni 2013

MIWULA

Held og lykke mandag.  For der er noget selvom du ikk føler det. 

Anmeld

27. juni 2013

BigHope13

o1Mutte skriver:

Ja eller der er jo stadig nogle dage til
Men synes tiden går vildt hurtigt i forhold til sidste forsøg.. Har så også lavet noget næsten hele tiden når har slet ikke haft tid til at blive utålmodig
Er meget spændt, men tror desværre ikke jeg er gravid denne gang.. Så nu glæder jeg mig bare til at forsøget er overstået, og så vil jeg nyde pausen og tage i byen, drikke lidt alkohol, og drikke en hulens masse kaffe

Selvfølgelig er der en chance for at jeg er gravid men tror det bare ikke.. Skal ha taget blodprøve på mandag

Håber i andre har det godt

det er en dejlig ro der kommer over en i anden omgang når først man har været møllen igennem.
Dejligt at høre at du føler tiden er fløjet afsted og du har holdt tankerne beskæftiget med noget andet.

jeg håber og krydser alt jeg kan for at du får en overraskelse på mandag

Hilsen fra hende som bestemt heller ikke følte sig gravid efter anden omgang med iui, og nu sidder med en temmelig tyk dunk

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.