Gode råd søges!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

236 visninger
1 svar
0 synes godt om
27. juni 2013

sommerc

Profilbillede for sommerc

Hjælp.. Har du nogle gode råd? Min søn på lidt over 1 år, vil somme tider slet ikke sove, men han er død træt. 

Har du nogle gode råd til det? Og råd jeg ikke skal gøre! Han falder til ro når han kommer i vores seng, men bær jeg ham i hans egen igen, græder han hjerteskærende... Gode råd og hjælp søges!!! 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. juni 2013

EnGodMor

sommerc skriver:

Hjælp.. Har du nogle gode råd? Min søn på lidt over 1 år, vil somme tider slet ikke sove, men han er død træt. 

Har du nogle gode råd til det? Og råd jeg ikke skal gøre! Han falder til ro når han kommer i vores seng, men bær jeg ham i hans egen igen, græder han hjerteskærende... Gode råd og hjælp søges!!! 

Det kender jeg godt

Det er super vigtigt at du bevarer roen, for baby kan mærke på dig, at hvis du er nervøs.  Du må ikke først vugge barnet i armene, så gå rundt med det, så give det mad, så synge, så i jeres seng, så i barnets seng osv. Jo flere ting du prøver, jo mere utrykt bliver barnet.

Hold dig til en ting, fx at ligge i jeres seng, og så er det der det foregår hver gang han skal sove fx om aften. Han vil være ked af det i noget tid, måske i et par timer eller et par dage. Men du skal blot Gøre det alligevel, og så skal du bevare roen, for jo mere rolig du er, jo mere rolig bliver jeres søn, når han kan mærke på dig at det her er Okey, og hans mor er tryg. Vi havde samme problem med vores den første, men jo mere vi var utrykke og prøve at, jo mere grad handler. Viefandt så ud af senere hen at hvis vi var rolige og trykke, så blev vores søn det os. Håber ikke det blev alt for rodet.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.