Hvad kan det skyldes? Totalt frystreret!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. juni 2013

Klumpe-dumpe

Anonym skriver:

De er fine.

Så tror jeg ikke du skal være så bekymret for fontanellen, hvis du tænker ifht. dehydrering.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. juni 2013

modesty

Anonym skriver:

Det bløde punkt de har oppe i hovedet

Det hedder fontanellen. 

Og jeg ville ikke være bekymret - den kan godt ændre sig lidt ind imellem, det skal være meget markant hvis du skal være bekymret. Hvis bleerne er fine, er det okay.

Det lyder meget som tigerspring. Min søn gik nogle gange i 7 timer hvor han nægtede at spise og det var virkelig en kamp at lægge ham til. Det er meget normalt at amning og søvn bliver svær ved tigerspring - plus selvfølgelig det ekstra tryghedsbehov som du også snakker om.

Anmeld

28. juni 2013

Clisolka

Anonym skriver:

Har en dreng på 5 1/2 mdr..

De sidste 3 dages tid har han været overdrevet pylret. Det kommer i perioder på dage og der er intet at gøre, han skal være liggende i mine arme, ikke på brystet, ikke til bryster, kun i armene og så skal han vugges rimelig meget, sådan lidt voldsomt faktisk

Når først han bliver pylret kan han ikke stoppes, og hvis jeg går bliver det til seriøst grød, der er intet andet at gøre end at smide ham liggende på armen.. Selvom han er sulten kan jeg ikke få ham til år spise?!

Har selv en mistanke til tænder, men kan det virkelig være SÅ hæftigt? Syntes godt nok at det er stridt

Han frontanelle er lidt sunket og jeg kan IKKE få mere i ham, han nægter!!
Puhh syntes jeg begynder at blive lidt bekymret?!

Råd, vejledning, ligende historier, you name it.. Alt er velkomment!!

Jeg synes også det kan lyde som et tigerspring  Hold ud! Isabella var på nøjagtig samme måde på de tidspunkter. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.