hvem skal jeg kontakte

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

296 visninger
5 svar
1 synes godt om
27. juni 2013

debbie19

Jeg har længe gået med ondt under fødderne når jeg går ture og motion og har meget hård hud 3 forskelige steder... nu gider jeg ikke mere vil kunne bevæge mig uden min fødder skal føles som om de brænder!!

men skal man kontakte lægen 

eller fodspecilist?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. juni 2013

TNBC

debbie19 skriver:

Jeg har længe gået med ondt under fødderne når jeg går ture og motion og har meget hård hud 3 forskelige steder... nu gider jeg ikke mere vil kunne bevæge mig uden min fødder skal føles som om de brænder!!

men skal man kontakte lægen 

eller fodspecilist?

jeg ville nok ringe til lægen før og så kan han henvise dig videre, hvis han ikke kan gøre noget.

Anmeld

27. juni 2013

debbie19

Yurie skriver:

jeg ville nok ringe til lægen før og så kan han henvise dig videre, hvis han ikke kan gøre noget.

tak for hjælpen men ville ikke spilde lægen s tid vis det var forkert sted så nu prøver jeg 

Anmeld

27. juni 2013

TNBC

debbie19 skriver:

tak for hjælpen men ville ikke spilde lægen s tid vis det var forkert sted så nu prøver jeg 

du kan prøve at ringe mellem 8-9, og forklar hvordan du har det, så kan han jo finde ud af om du skal komme ind eller om han bare kan sende dig videre.

Anmeld

27. juni 2013

debbie19

Yurie skriver:

du kan prøve at ringe mellem 8-9, og forklar hvordan du har det, så kan han jo finde ud af om du skal komme ind eller om han bare kan sende dig videre.

tak 

Anmeld

27. juni 2013

TNBC

debbie19 skriver:

tak 

selv tak

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.