Det var alligevel satens:)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.140 visninger
11 svar
6 synes godt om
27. juni 2013

Anonym trådstarter

Vil ikke som sådan nået med indlægget, blot lidt uforstående over dette. Vi forsøger at blive gravide, så det er jo dejligt hvis spiren sætter sig ordentlig fast.

Havde sidst mens' første dag 7.juni, cyklus på 33 dage. Næsten positiv æl test d.19 juni. stoppede så med at teste. Testede igen med æl 25.juni, som så var bragende positiv. Ville så i dag for sjov se om æl testen forsat var positiv. Ved en fejl er det  så en g-test(jeg har valmed, og begge ligger bare i en skuffe) Den er så svag positiv, fandeme så, manden kan se den. Så er det jeg tænker, WHAT?!

Vil ikke nået med indlægget, men anonym da vi venter med at offentlig gøre.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. juni 2013

ønskebørn74

Anonym skriver:

Vil ikke som sådan nået med indlægget, blot lidt uforstående over dette. Vi forsøger at blive gravide, så det er jo dejligt hvis spiren sætter sig ordentlig fast.

Havde sidst mens' første dag 7.juni, cyklus på 33 dage. Næsten positiv æl test d.19 juni. stoppede så med at teste. Testede igen med æl 25.juni, som så var bragende positiv. Ville så i dag for sjov se om æl testen forsat var positiv. Ved en fejl er det  så en g-test(jeg har valmed, og begge ligger bare i en skuffe) Den er så svag positiv, fandeme så, manden kan se den. Så er det jeg tænker, WHAT?!

Må vi se den.. 

Anmeld

27. juni 2013

Anonym trådstarter

Har desværre ikk mulighed for at sætte billede ind lige nu. Jeg ved så heller ikke om stregen kan ses på billede, den er jo ikke tydlig

Anmeld

27. juni 2013

CH2012

Anonym skriver:

Så du havde ægløsning for to dage siden eller? 

Anmeld

27. juni 2013

Sander&Vitus-Mor

Anonym skriver:

hvordan kan du allerede teste positivt, hvis du havde æl for to dage siden? :-)

men tillykke!! :-))

Anmeld

27. juni 2013

Anonym trådstarter

Jeg tror selv jeg har haft æl d. 19-20, og hvorfor den så har været bragende positivpå æl d 25 også, det ved jeg ikke. Så det er jo så 8 dage efter æl jeg tester. Det har jeg hørt om før.

Jeg tror dog ikke helt på den endnu.

Anmeld

27. juni 2013

Trekløver(:

Anonym skriver:

Jeg tror selv jeg har haft æl d. 19-20, og hvorfor den så har været bragende positivpå æl d 25 også, det ved jeg ikke. Så det er jo så 8 dage efter æl jeg tester. Det har jeg hørt om før.

Jeg tror dog ikke helt på den endnu.

Den har muligvis været bragened positiv, fordi du er gravid. Æl teste bliver positive hvis man er gravid

Anmeld

27. juni 2013

Anonym trådstarter

Så du havde ægløsning for to dage siden eller? 

Jeg testede næsten positiv 19 juni på æl(den var meget tydlig,) så tror jeg har haft æl d.19-20 juni. Så det er jo så 8 dage efter æl. Har hørt andre teste meget tidligt også, men jeg tror ikke helt på den endnu. Hvorfor den så har været positiv igen d. 25 juni, aner jeg så ikke

ja der kan jo nå at ske meget. Jeg må dog sige at jeg klør mig lidt i håret?!

Anmeld

27. juni 2013

Anonym trådstarter

malle23 skriver:

Den har muligvis været bragened positiv, fordi du er gravid. Æl teste bliver positive hvis man er gravid

Ja det har jeg også kunnet læse mig lidt til at æl test kan slå ud på graviditet. Jeg håber da den bette spire sætter sig. Der kan jo nå at ske meget endnu. Vildt syntes jeg nu det er.

Anmeld

27. juni 2013

Sander&Vitus-Mor

Anonym skriver:

Ja det har jeg også kunnet læse mig lidt til at æl test kan slå ud på graviditet. Jeg håber da den bette spire sætter sig. Der kan jo nå at ske meget endnu. Vildt syntes jeg nu det er.

Så må du prøve at tage en æl og se om den er positiv! :-) 

hehe ej,  tillykke!! håber den er der :-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.