Lige et hurtigt råd! Faciliteter i spanien århus svømmehal

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.898 visninger
15 svar
3 synes godt om
27. juni 2013

pastry26

Er der nogen af Jer som bor i århus og som ved om man kan klæde baby om (pusle) og bade dem inde i selve svømmehallen?? Vi skal afsted på lørdag :-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. juni 2013

Baby2010/2013

Nej ikke i selve svømmehallen, der vil jeg hellere anbefale Odder eller Horsens svømmehal. Spanien er ikke specielt småbørnsvenligt 

Anmeld

27. juni 2013

MortilElias2010

Er der nogen af Jer som bor i århus og som ved om man kan klæde baby om (pusle) og bade dem inde i selve svømmehallen?? Vi skal afsted på lørdag :-)

Info via Google.dk 

http://badeanstaltenspanien.dk/faciliteter/svoemmehallen 

Står måske de oplysninger du søger ellers kan du ringe til dem 

God fornøjelse 

Anmeld

27. juni 2013

Pikku Myy

Det kan man ikke, og som jeg husker det, er der ret koldt i Spanien, så jeg ville egentlig heller ikke anbefale det hvis man kunne ...

Edit: Findes der svømmehaller hvor man kan pusle og vaske inde i hallen? Umiddelbart synes jeg det lyder potentielt uhygiejnisk ...

Anmeld

27. juni 2013

pastry26

Baby2010/2013 skriver:

Nej ikke i selve svømmehallen, der vil jeg hellere anbefale Odder eller Horsens svømmehal. Spanien er ikke specielt småbørnsvenligt 

Ok, vi har faltisk lånt en bil lige for tiden - så vi kunne godt køre til Odder. Hvordan foregår det det mht omklædning? Må man benytte sin egen skråstol/autostol og er der badekar/bruser ved puslepladsen i omklædningen?? :-) det er nemlig første gang vi skal svømme sammen med vores søn..

Anmeld

27. juni 2013

Maja88

Pikku Myy skriver:

Det kan man ikke, og som jeg husker det, er der ret koldt i Spanien, så jeg ville egentlig heller ikke anbefale det hvis man kunne ...

Edit: Findes der svømmehaller hvor man kan pusle og vaske inde i hallen? Umiddelbart synes jeg det lyder potentielt uhygiejnisk ...

Der er en del stedet lavet et rum ved siden af bassinet med bruser.. pusleplader..affaldskurve.. badekar osv.. 

Anmeld

27. juni 2013

pastry26

Maja88 skriver:

Der er en del stedet lavet et rum ved siden af bassinet med bruser.. pusleplader..affaldskurve.. badekar osv.. 

I Spanien?  

Anmeld

27. juni 2013

Rockertand

Pikku Myy skriver:

Uhygiejnisk? ....så skulle du bare vide, hvad der er i vandet, bvadr, kommer aldrig til at gå i svømmehal igen nogensinde.

Anmeld

27. juni 2013

LSM

pastry26 skriver:

Ok, vi har faltisk lånt en bil lige for tiden - så vi kunne godt køre til Odder. Hvordan foregår det det mht omklædning? Må man benytte sin egen skråstol/autostol og er der badekar/bruser ved puslepladsen i omklædningen?? :-) det er nemlig første gang vi skal svømme sammen med vores søn..

I Hinnerup har de også puslebord badekar osv

Anmeld

27. juni 2013

Maja88

pastry26 skriver:

I Spanien?  

Det ved jeg ikke

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.