Hvordan reagerede x på i skulle i sf??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

652 visninger
4 svar
1 synes godt om
27. juni 2013

Anonym trådstarter

Jeg Sendte i mandags et brev til SF ang. børnesagkyndig rådgivning, da jeg ikke føler vi kommunikere ordentligt og at vi arbejder hver sin vej, Og har i dag fået indkaldelsen der er den 8. allerede... ( det er 1,5 siden vi flyttede fra hinanden, så det er lidt sent, men har bare fundet mig i at alt skulle planlægges efter hans hovede, og så dropper han alligevel bare aftaler,.. men det er slut nu..)
Men Hvordan reagerede jeres x på brevet med indkaldelse,
for jeg ved at selvom jeg prøver at foreklare ham det stille og rolig at det er pga af måden han kommunikere til mig, og det at han altid skal have det efter hans hovede, at Jeg aldrig kan komme på ferie med vores datter, for hvis jeg fortæller ham, hvornår det skal være så skal han pludselig have hende der, så Flipper han højst sandsyndligt helt ud, og ringede og råber og skriger af mig.. :/

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. juni 2013

Mamalou

Min eks og jeg har været i Statsforvaltningen, og det skete på foranledning af mig. Jeg sendte en mail til Statsforvaltningen og cc til eksen, så han fra starten vidste hvorfor jeg så et behov for at få deres rådgivning. Min eks var træt af det, men det handlede om at han var rigtig nervøs for hvad det ville indebære. Jeg var nok mest nervøs for, om han dukkede op, hvilket han gjorde. 

Mit bedste råd er, at hvis han bliver træls, så lad være med at gå ind i det. Sig at du ønsker rådgivning til jeres samarbejde (uden at gå i detaljer) og sig at I kommer til at drøfte det, når I kommer i Statsforvaltningen. 

Held og lykke med det!

- Fra en mor, der ved det ikke altid er så lige til!

Anmeld

27. juni 2013

Anonym trådstarter

Mamalou skriver:

Min eks og jeg har været i Statsforvaltningen, og det skete på foranledning af mig. Jeg sendte en mail til Statsforvaltningen og cc til eksen, så han fra starten vidste hvorfor jeg så et behov for at få deres rådgivning. Min eks var træt af det, men det handlede om at han var rigtig nervøs for hvad det ville indebære. Jeg var nok mest nervøs for, om han dukkede op, hvilket han gjorde. 

Mit bedste råd er, at hvis han bliver træls, så lad være med at gå ind i det. Sig at du ønsker rådgivning til jeres samarbejde (uden at gå i detaljer) og sig at I kommer til at drøfte det, når I kommer i Statsforvaltningen. 

Held og lykke med det!

- Fra en mor, der ved det ikke altid er så lige til!

Okay tak

Det er bare super svært, jeg Føler mig som en Dum idiot lige nu, og jeg ved at hans ord kan få mig til at føle det endnu mere jeg vil bare have en ordentlig dialog med ham og at vores aftaler bliver overholdt

Anmeld

27. juni 2013

wamse

Vi har været i statsforvaltningen flere gange, og er igen igang med det, da min eks har søgt samvær med vores datter. Denne her gang søgte han, og jeg vidste det ikke på forhånd, så der dukkede et brev op fra statsforvaltingen. Jeg går ikke ind i diskussioner omkring det med min eks. Det fører ikke noget godt med sig.

Selvom det var træls ikke at vide, at han havde søgt, så synes jeg alligevel det er fint nok, at vi taget alt det der gennem statsforvaltningen, så vores datter får mindst muligt med 

Hvis jeres diaglog i forvejen er anstrengt, så ville jeg ikke bringe det  på banen, eller ihvertfald være så afklaret, at jeg ville kunne lukke af for hans reaktion på det 

Anmeld

27. juni 2013

Mamalou

Anonym skriver:

Okay tak

Det er bare super svært, jeg Føler mig som en Dum idiot lige nu, og jeg ved at hans ord kan få mig til at føle det endnu mere jeg vil bare have en ordentlig dialog med ham og at vores aftaler bliver overholdt

Du er ikke en dum idiot - tværtimod. Du går hvad du kan for at få det bedste samarbejde omkring jeres datter, og gør det jo ikke for at være dum overfor ham. De krav du stiller og ønsker forbedring omkring er ikke urimelige. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.