Hvor skal jeg kører hen? (bad)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

409 visninger
6 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
27. juni 2013

Anonym trådstarter

Vi starter i næste weekend med at renovere vores badeværelse, klinker er købt, toilettet er også købt, men hvor kører jeg hen for at kigge på selve bademiljø?

Regner med en tur forbi Ikea for at se, jeg vil gerne have noget hvor det er bredt også med skuffer under,

HTH, måske?

Hvor ellers kan man finde bademiljøer, der IKKE behøver koster flere mange 1000 kr.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. juni 2013

VIPpigen

De fleste køkken butikker har også bad...

ellers diverse byggemarkeder... Silvan, bauhause, xl byg og sådan nogen... 

Anmeld

27. juni 2013

Klumpe-dumpe

Bauhouse - Silvan - Bilka.

Anmeld

27. juni 2013

Anonym trådstarter

VIPpigen skriver:

De fleste køkken butikker har også bad...

ellers diverse byggemarkeder... Silvan, bauhause, xl byg og sådan nogen... 

Arh, det ku være jeg skulle søge på køkkenbutikker istedet, syntes ikke rigtig der kom noget når jeg søgte bademiljøer, tak

Anmeld

27. juni 2013

VIPpigen

Anonym skriver:

Arh, det ku være jeg skulle søge på køkkenbutikker istedet, syntes ikke rigtig der kom noget når jeg søgte bademiljøer, tak

Ved HTH har, det er billigt i deres gør-det-selv biks... Kvik har bademiljø, svane køkken har, designa har også. Ja. Masser af de butikker 

Anmeld

27. juni 2013

MyLove E

Ikea har de ikke også badeværelser???

Anmeld

27. juni 2013

Fuglemor

Anonym skriver:

Vi starter i næste weekend med at renovere vores badeværelse, klinker er købt, toilettet er også købt, men hvor kører jeg hen for at kigge på selve bademiljø?

Regner med en tur forbi Ikea for at se, jeg vil gerne have noget hvor det er bredt også med skuffer under,

HTH, måske?

Hvor ellers kan man finde bademiljøer, der IKKE behøver koster flere mange 1000 kr.

Vi tog i xl byg og fandt vores

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.