Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Maja84 skriver: Købte engang High sensitive teste i England da de ikke fåes i dk alle test i dk måler fra 20-25 ( ml/u ?) hvor de her skulle måle fra 10 og valmed blev fine positive før de sensitive fra England, og ulempen er at man får målt selv hvis det ender i en bio
Købte engang High sensitive teste i England da de ikke fåes i dk alle test i dk måler fra 20-25 ( ml/u ?) hvor de her skulle måle fra 10 og valmed blev fine positive før de sensitive fra England, og ulempen er at man får målt selv hvis det ender i en bio
Det er jeg glad for du siger. Tak
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Jeg ser kun 1 streg
Maja88 skriver: Jeg ser kun 1 streg
Okey
Anonym skriver:
Den ligner min på en prik.. - negativ.. vi må desværre bare vente og vente til 5+ .. ååh
Camille Mørch Andersen skriver: Den ligner min på en prik.. - negativ.. vi må desværre bare vente og vente til 5+ .. ååh
Ja øv men er nu kun 3+4 så måske jeg bare skulle prøve igen hvis mens ikk dukker op.. hihi
Jeg kan se en streg ekstra på iPhone når jeg vipper skærmen. Men om det er en skygge eller om den er god nok, det tør jeg ikke sige
Jeg kan godt ane nummer to streg! Krydser fingre for at den næste er mere tydelig
Anonym skriver: Kan i se noget på denne test? Vil være 3+4.
Kan i se noget på denne test? Vil være 3+4.
Kan ane en nummer 2 streg, men meget meget svagt, så måske det er en skyggestreg
malle23 skriver: Kan ane en nummer 2 streg, men meget meget svagt, så måske det er en skyggestreg
Skønt håber der er noget
Lilotte87 skriver: Jeg kan godt ane nummer to streg! Krydser fingre for at den næste er mere tydelig
Wee dejlig
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128