Slee bee pose fra bilka

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. juni 2013

Sommervejr

Det lyder som om det godt er noget vi kan løbe an på 

Mange tak for jeres svar, skrev endelig mere hvis i kommer i tanke om noget

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. juni 2013

lycly

hvenegaard skriver:

jeg synes det lyder lidt som om man selv skal klippe huller til barnevognsselen kan det være rigtigt :-) ?

Det skal man ja og jeg rynkede også panden dengang - men det er virkelig super nemt!

Anmeld

26. juni 2013

Hailiesmom11

Elsker vores slee bee vores datter har brugt hendes siden hun var 4 mdr hvor vi købte den... Hun bruger den stadig når hun sover i barnevogn..
når lillebror kommer skal den helt sikkert også bruges til ham...

Anmeld

26. juni 2013

Kløver

hvenegaard skriver:

Hej er der nogen der har erfarninger med Slee bee posen fra bilka?

For eller imod?

På forhån tak

Jeg 2 af slagsen, den ene fik jeg brugt, og da jeg ventede lillesøster købte vi en ny på tilbud i Bilka til halv pris, tog dog bærepladen ud, som vi ikke havde til den første og aldrig har brugt, men hvor er de gode at bruge og især om vinteren, og i foråret, når det er sommer varmt i vejret bruger vi navnetæppet fra babysam som begge unger har fået.

Kan varmt anbefale dem, og det fedeste er at modsat voksi som skal renses, kan man selv vaske sin sleebee

Anmeld

26. juni 2013

K&S

Monica P skriver:

Ja man skal selv klippe og sy hul i den, det gik galt for os der var fjer i hele stuen, så vi skal have en ny til nr 2 

Monica 31+0

De er vist på tilbud i Bilka nu 

Anmeld

26. juni 2013

K&S

hvenegaard skriver:

Det lyder som om det godt er noget vi kan løbe an på 

Mange tak for jeres svar, skrev endelig mere hvis i kommer i tanke om noget

Den er på tilbud i Bilka nu 

Anmeld

26. juni 2013

Nea85

Jeg kan KUN tale godt om den. Vi er virkelig glade for den, og den har været brugt siden Clara voksede ud af liften - nu bruger vi den ikke, da det er for varmt i vejret.
Vi gjorde det, at vi lagde liftmadrassen ind i, så hun lå lidt blødere, synes nemlig at pladen virkede ret hård. Den skal helt klart bruges til næste barn også

Anmeld

26. juni 2013

Sommervejr

K&S skriver:

Den er på tilbud i Bilka nu 

ja så de havde dem på søndag  vi havde nemlig kigget på en anden men der jo nogen penge at spare hvis denne her er lige så god

Anmeld

26. juni 2013

Sommervejr

vi går lidt med overvejelser om at  købe en kombi vogn, er der nogen der ved om der er plads til posen i sådan en?

Anmeld

26. juni 2013

K&S

hvenegaard skriver:

ja så de havde dem på søndag  vi havde nemlig kigget på en anden men der jo nogen penge at spare hvis denne her er lige så god

Jeg så den bare i bladet, lagde ikke mærke til at det kun var søndag 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.