Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Det kan det meget vel være... nogle får ikke særlig mange skoldkopper... Villads fik selv ca 20 stks..
Det ligner skoldkopper...øv øv, men så blir det da overstået!
Isabella_mor skriver: Det kan det meget vel være... nogle får ikke særlig mange skoldkopper... Villads fik selv ca 20 stks..
MetteS81 skriver: Det ligner skoldkopper...øv øv, men så blir det da overstået!
Valle81 skriver: Jeg aner ikke om det er, har ikke set det før, så jer der kender skodkopper, er dette skoldkopper.Han fik nogle i går, ikke flere i løbet af natten, øen nu kommer der nye til?
Jeg aner ikke om det er, har ikke set det før, så jer der kender skodkopper, er dette skoldkopper.Han fik nogle i går, ikke flere i løbet af natten, øen nu kommer der nye til?
Ligner skoldkobber .... Mon ikke de kommer over et par dage . Kan faktisk ikke huske det. Men syntes bestemt det ligner
Valle81 skriver: Ja, det er de nemlig. Ville bare være rart han havde ventet til vi have ferie om 2 uger:-)
Ja, det er de nemlig. Ville bare være rart han havde ventet til vi have ferie om 2 uger:-)
Øøv, det kan jeg godt forstå! Ærgerligt at man ikke lige kan planlægge den slags!
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128