Tattoo på fodryggen ell under håndledet.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.130 visninger
4 svar
0 synes godt om
9. juli 2009

Kloster

Jeg vil rigtig gerne have en tattoo en af de her to steder, men det må da gøre voldsomt ondt???

Jeg har ingen fedt de to steder, kun skind og benene. Under håndledet kan man se min sene der. Mon jeg overhovedet kan få den lavet der så??

Jeg kunne godt tænke mig 3 stjerner - en stjerne for hver af mine drenge.

Min mand er slet ikke til tattoo disse steder og tror, jeg fortryder det, når jeg bliver ældre pga man ikke så nemt kan dække dem.
Hvor jeg mener, at det jo er næsten alle i min gereration og yngre, som har tattoo's.
Hvad mener I? Skal jeg lade være?
Skal jeg finde et andet sted at få de 3 stjerner??

Kloster

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. juli 2009

frk Jensen

Uhh jeg følger med her da jeg også går med tanken om at få lavet en på håndleddet... Der skal bare stå Marcus 26.10.08.. men ved sku ikke helt om jeg tør..

Anmeld

9. juli 2009

NaFe

Jeg har en på foden..og ja det gør ondt, men ik så man ikke kan holde det ud...men det gjorde meget mere ondt end den jeg har over skambenet...men syntes da bare det er og springe ud i det..evt brug noget tryllecream...

Anmeld

9. juli 2009

FruPudderkvast

Kloster skriver:

Jeg vil rigtig gerne have en tattoo en af de her to steder, men det må da gøre voldsomt ondt???

Jeg har ingen fedt de to steder, kun skind og benene. Under håndledet kan man se min sene der. Mon jeg overhovedet kan få den lavet der så??

Jeg kunne godt tænke mig 3 stjerner - en stjerne for hver af mine drenge.

Min mand er slet ikke til tattoo disse steder og tror, jeg fortryder det, når jeg bliver ældre pga man ikke så nemt kan dække dem.
Hvor jeg mener, at det jo er næsten alle i min gereration og yngre, som har tattoo's.
Hvad mener I? Skal jeg lade være?
Skal jeg finde et andet sted at få de 3 stjerner??

Kloster

Jeg har faktisk en tattoo begge steder  Og personligt synes jeg at den på foden gjorde mest ondt..

Den på indersiden af håndleddet gjorde faktisk slet ikke ondt  Det er mere sådan en "irriterende prikken"

Og jeg synes at du skal få lavet de 3 stjerner på håndleddet.. Har selv 3 mariehøns på håndleddet og det synes jeg ser rigtig fint ud! - Men det er jo smag og behag

Mht. om man fortryder dem, så tror jeg det ikke.. Og slet ikke når de 3 stjerner står for dine drenge! Tattoo's bliver en del af dig, som man til sidst ikke tænker så meget over.. Så jeg tror ikke på at man fortryder - de er med til at gøre dig til dig!

Sarah 19 + 3 - som slet ikke er færdig med at få tattoos.. Jeg tror jeg er blevet "addicted to tattoos"

Anmeld

9. juli 2009

baby08

Har selv på håndledet og det gjorde ikke ondt, det eneste tidspunkt det gjorde ondt var da han ramte min knogle

Er super glad formin

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.