2 gange :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

563 visninger
6 svar
1 synes godt om
26. juni 2013

Anonym trådstarter

Hej jeg har fået spontan abort 2 gange nu.. Og er meget bange for at det skal ske igen. De to spontane aborter var jeg selv skyld i. Men kan det have gjort at jeg kan have svært forblive gravid? 

På forhånd tak 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. juni 2013

l.kjoeller

Anonym skriver:

Hej jeg har fået spontan abort 2 gange nu.. Og er meget bange for at det skal ske igen. De to spontane aborter var jeg selv skyld i. Men kan det have gjort at jeg kan have svært forblive gravid? 

På forhånd tak 

vil sige det kommer an på hvordan du har gjort det ? måske kan det have skadet dine chancer

Anmeld

26. juni 2013

Anonym trådstarter

l.kjoeller skriver:

vil sige det kommer an på hvordan du har gjort det ? måske kan det have skadet dine chancer

Jeg har drukket som et hul i et hegn. Men det var da jjeg var forholdsvis kort henne i graviditeten. 

Anmeld

26. juni 2013

l.kjoeller

Anonym skriver:

Jeg har drukket som et hul i et hegn. Men det var da jjeg var forholdsvis kort henne i graviditeten. 

ok. tror jeg ville tale med lægen om det men der er mange som har haft flere aborter som sagtens kan holde på det. handler bare om at slimhinden er helet og hvis det er et stykke tid siden tror jeg sagtens du kan

Anmeld

26. juni 2013

Anonym trådstarter

l.kjoeller skriver:

ok. tror jeg ville tale med lægen om det men der er mange som har haft flere aborter som sagtens kan holde på det. handler bare om at slimhinden er helet og hvis det er et stykke tid siden tror jeg sagtens du kan

Skal også til læge her den 4. så regner med at få det tjekket der. 

Men mange tak for hjælpen

Anmeld

26. juni 2013

Fenja09

Anonym skriver:

På forhånd tak 

Nu læste jeg lige dit svar med druk og nej jeg tror ikke at det forringer dine chancer for at blive gravid en anden gang. At du har drukket mens du har været gravid er noget der kan skade fosteret når du gør det og ikke noget der skader fremtidige fostere.

Men det er klart, at hvis du drikker hver dag, så er der større risiko for at miste fosteret når du bliver gravid igen.

/Fenja

Anmeld

26. juni 2013

Anonym trådstarter

Fenja09 skriver:

Nu læste jeg lige dit svar med druk og nej jeg tror ikke at det forringer dine chancer for at blive gravid en anden gang. At du har drukket mens du har været gravid er noget der kan skade fosteret når du gør det og ikke noget der skader fremtidige fostere.

Men det er klart, at hvis du drikker hver dag, så er der større risiko for at miste fosteret når du bliver gravid igen.

/Fenja

Nej jeg drikker ikke hver dag. Men grunden til at drak så meget dengang var at jeg ikke fik så meget støtte da jeg blev gravid. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.