Kan det passe

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.045 visninger
10 svar
1 synes godt om
26. juni 2013

Kløver

Blev i går insemineret efter at have lavet 2 fine æg på pergotime og et som måske også ville nå at udvikle og løsne sig
Har de sidste par dage haft meget luft i maven og i dag synes jeg at jeg er meget øm i siderne, æl var i går, og føler nærmest hele min livmoder er spilet ud med luft, det er mit første iui forsøg så aner ikke hvad der er normalt og gør det ikke bedre jeg i dag har det som om jeg er ved at blive syg tænker om mine æggestokke kan være ømme efter at ha produceret på pergotime, da der til 1 scanning var 4 æg
Synes smerterne og ubehaget er så slemt at jeg ikke kan holde ud at bevæge mig omkring er det normalt at være så øm efter en insemination, havde også blødt en smule af inseminationen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. juni 2013

gædde/gitte

Maja84 skriver:

Blev i går insemineret efter at have lavet 2 fine æg på pergotime og et som måske også ville nå at udvikle og løsne sig
Har de sidste par dage haft meget luft i maven og i dag synes jeg at jeg er meget øm i siderne, æl var i går, og føler nærmest hele min livmoder er spilet ud med luft, det er mit første iui forsøg så aner ikke hvad der er normalt og gør det ikke bedre jeg i dag har det som om jeg er ved at blive syg tænker om mine æggestokke kan være ømme efter at ha produceret på pergotime, da der til 1 scanning var 4 æg
Synes smerterne og ubehaget er så slemt at jeg ikke kan holde ud at bevæge mig omkring er det normalt at være så øm efter en insemination, havde også blødt en smule af inseminationen

fuldstændig det samme ved mig PLUS at jeg får kramper i f***** og helt om i ringmusklen!

Kan ikke sidde på røven(sidder på siden eller ligger) i 2-3 dage efter... eller gå langt!

Anmeld

26. juni 2013

Kløver

gædde/gitte skriver:

fuldstændig det samme ved mig PLUS at jeg får kramper i f***** og helt om i ringmusklen!

Kan ikke sidde på røven(sidder på siden eller ligger) i 2-3 dage efter... eller gå langt!

Puh lyder ikke rart. Men så er det ikke kun mig kan jeg høre, underligt for synes jo ikke det virker af noget men hold da op

Nogle gode råd, for da mandens kvalitet ikke var fantastisk rådede de til at have sex de næste dage frem, og for at få bedst mulige svømmere snakkede vi om igen i dag og så evt igen i morgen og/ eller i overmorgen, men med de smerter er det ikke lige lysten der driver råd modtages med kyshånd

Anmeld

26. juni 2013

gædde/gitte

Maja84 skriver:

Puh lyder ikke rart. Men så er det ikke kun mig kan jeg høre, underligt for synes jo ikke det virker af noget men hold da op

Nogle gode råd, for da mandens kvalitet ikke var fantastisk rådede de til at have sex de næste dage frem, og for at få bedst mulige svømmere snakkede vi om igen i dag og så evt igen i morgen og/ eller i overmorgen, men med de smerter er det ikke lige lysten der driver råd modtages med kyshånd

NEJ hold kæft jeg led også!!...
og vi grinede helt hysterisk for alle "åh ja åh ja" var erstattet af "AV FOR HELVED, ej ej ej det duer ikke!"

ha ha hahahahahaha!!!!

vi prøvede os frem....det gik bedst når vi nærmest lå på siden

Men det er vigtigt fordi sex får livmoderen til at lave bølge bevægelser- så sæden skuppes opad + det hjælper til med at banke ægget mørt

Anmeld

26. juni 2013

Kløver

NEJ hold kæft jeg led også!!...
og vi grinede helt hysterisk for alle "åh ja åh ja" var erstattet af "AV FOR HELVED, ej ej ej det duer ikke!"

ha ha hahahahahaha!!!!

vi prøvede os frem....det gik bedst når vi nærmest lå på siden

Men det er vigtigt fordi sex får livmoderen til at lave bølge bevægelser- så sæden skuppes opad + det hjælper til med at banke ægget mørt

Tak, vi må bare gå til den så meget manden orker, har også arrangeret børnepasning af bedsterne som henter i dp i dag   Lyder i øvrigt meget humoristisk hvad man ikke gør for at lave børn

Anmeld

26. juni 2013

l.kjoeller

Maja84 skriver:

det er nok hormonerne. det er en normal reaktion desværre

Anmeld

26. juni 2013

Kløver

l.kjoeller skriver:

det er nok hormonerne. det er en normal reaktion desværre

Tak, gør absolut intet, er mere betryggende at vide det er normalt

Anmeld

28. juni 2013

ønskebørn74

Maja84 skriver:

Det er helt normalt søde.. 

Og gode tegn.. 

Anmeld

28. juni 2013

Kløver

ønskebarn74 skriver:

Det er helt normalt søde.. 

Og gode tegn.. 

Tusind tak, håber jeg, synes det er en smule bedre i dag, sådan ón/off, smerterne beskrives nok bedst som en blanding af mens smerter og kraftigt sidestik og ligamentsmerter, til gengæld været mega træt og de sidste par dage har jeg haft ikke kvalme men har været mere tørstig og ikke haft lyst til mad men chokolade og chips

Uh er længe til testdag, synes 17 dage i spænding er længe sidst blev testene negative på dag 6 efter pregnyl, ville ærge mig så meget at tage en test og det stadig var pregnylen som gav udslag på test dagen, så afventer bare at det er ude af kroppen, og forhåbentligt positive igen til testdag

Anmeld

28. juni 2013

klmf

Kan det hjælpe med et par panodiler?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.