øv nogle venner :/

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

951 visninger
11 svar
16 synes godt om
26. juni 2013

Anonym trådstarter

Sagen er den at vi er en gruppe venner 3 par og en enlig der hvert år tager i tivoli, zoo eller sommerpark. Det skal vi selvfølgelig også i år, og da vi er lidt sent ude, har de besluttet at det skal være djurssommerland.. jeg er super ked af det, da jeg er højgravid på det tidpunkt vi skal afsted, og synes det er lidt vanvittigt at bruge 250 kr på indgang når jeg ikke rigtig kan være andet end taskeholder..

jeg spurgte så om vi ikke bare kan tage i zoo eller tivoli hvor jeg ikke skal betale en bondegård til noget jeg ikke kan være med til. men nej, og tja så har de lige rykket datoen fra til lørdag, og min kæreste vil med, så kan jeg ellers sidde hjemme alene!

bliver lidt ked af at blive udelukket på den måde..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. juni 2013

Kløver

Kan i ikke begge tage afsted fordi det er en lørdag ? Er der ikke ting du også kan være med til, synes at kunne huske bla bananbådene fra jeg var lille, den kunne du måske godt og andre ture som måske er børnevenlige

Anmeld

26. juni 2013

Sander&Vitus-Mor

Anonym skriver:

Sagen er den at vi er en gruppe venner 3 par og en enlig der hvert år tager i tivoli, zoo eller sommerpark. Det skal vi selvfølgelig også i år, og da vi er lidt sent ude, har de besluttet at det skal være djurssommerland.. jeg er super ked af det, da jeg er højgravid på det tidpunkt vi skal afsted, og synes det er lidt vanvittigt at bruge 250 kr på indgang når jeg ikke rigtig kan være andet end taskeholder..

jeg spurgte så om vi ikke bare kan tage i zoo eller tivoli hvor jeg ikke skal betale en bondegård til noget jeg ikke kan være med til. men nej, og tja så har de lige rykket datoen fra til lørdag, og min kæreste vil med, så kan jeg ellers sidde hjemme alene!

Det koster 130 eller 140 at komme i Zoo, jeg ville da betale de små 100 kr mere. Også glæde mig, morer mig over de andre.. :-) 

du kan jo sagtens få en hyggelig dag :-)

Anmeld

26. juni 2013

sus82

Jeg er tit i djurssommerland, har købt sæsonkort selv om jeg er gravid. Og det er kun de vilde rutsjebaner jeg ikke kan prøve. Og så er det bare et hyggeligt sted, tænker at det kunne blive lige så sjovt som zoo.

Anmeld

26. juni 2013

modesty

Jeg ville da tage med alligevel og hygge med de andre når de ikke er oppe i de vilde forlystelser. Nogle af tingene kan du vel godt prøve? Værre er det vel heller ikke.

Anmeld

26. juni 2013

Flødebollen

Anonym skriver:

forstod heller ikke lige den med lørdagen?

Anmeld

26. juni 2013

Anonym trådstarter

hov, lad mig forklare ordentligt.. vi har ikke haft en fri weekend sammen i 5 uger og har planer de næste 4 uger (bortset fra nu på lørdag) jeg må ikke være med i nogle forlystelser da jeg er i en risiko graviditet, og bare det at gå mere end en halv time gør mig skidt tilpas.

min løsning var så zoo da jeg jo kan være med, og kan sætte mig ned, når det bliver for hårdt.

Anmeld

26. juni 2013

Maja88

Anonym skriver:

hov, lad mig forklare ordentligt.. vi har ikke haft en fri weekend sammen i 5 uger og har planer de næste 4 uger (bortset fra nu på lørdag) jeg må ikke være med i nogle forlystelser da jeg er i en risiko graviditet, og bare det at gå mere end en halv time gør mig skidt tilpas.

min løsning var så zoo da jeg jo kan være med, og kan sætte mig ned, når det bliver for hårdt.

Mrn kan du også i djurs..

Ja er øv man ikke kan være med i forlystelserne men det er da sjovt at se på de andre og man hygger jo imellem forlystelserne.

Anmeld

26. juni 2013

C-Dog

Ja det lyder lidt øv. Men tænker at du gør det værre end det er. Selv om du ikke kan prøve noget kan du jo godt ta med og æde et ton is, få en plat ILOVEYOU ballon af kæresten og sidde på div bænke og slikke sol og smile til at de jaloux single piger uden mave på imens de andre er oppe i forlystelser Og så er der også fuld af nuttede børn og babyer du kan kigge på imens du glæder dig over og nusser din egen lille mus i maven. Det skal da nok blive hyggeligt!
Oggggg- husk at sige nej til at slæbe rundt på de andres ting, du skal passe på dig selv og det er ikke altid ikke-gravide tænker over det. Det er vigtigere end at holde deres tasker mm.

Anmeld

26. juni 2013

Kløver

C-Dog skriver:

Ja det lyder lidt øv. Men tænker at du gør det værre end det er. Selv om du ikke kan prøve noget kan du jo godt ta med og æde et ton is, få en plat ILOVEYOU ballon af kæresten og sidde på div bænke og slikke sol og smile til at de jaloux single piger uden mave på imens de andre er oppe i forlystelser Og så er der også fuld af nuttede børn og babyer du kan kigge på imens du glæder dig over og nusser din egen lille mus i maven. Det skal da nok blive hyggeligt!
Oggggg- husk at sige nej til at slæbe rundt på de andres ting, du skal passe på dig selv og det er ikke altid ikke-gravide tænker over det. Det er vigtigere end at holde deres tasker mm.

Enig og når det er en høj graviditet og hvis du ikke kan gå for meget rundt, kan man nogle steder låne en kørestol eller i kunne leje en trækvogn til bagagen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.