Det smager underligt! ??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

569 visninger
4 svar
1 synes godt om
26. juni 2013

Anonym trådstarter

Det er for underligt! 

Jeg havde mens D 7. Juni og har haft svingende mens med nogle dage. Så jeg har ikke hundred procent kunnet regne mig frem til ægløsning. Men et sted mellem D 16-20 lå den. 

De sidste dage har jeg været virkelig oppustet og i forgårs måtte jeg blive i sommerhuset fordi jeg var så svimmel lige pludselig. Samme dag fik vi nogle chips som jeg synes smagte virkelig af bacon (det var barbecuechips) idag til morgen får vi rundstykker og det sidste tager jeg brie på. Fy for h****** det smagte af fisk! :/ jeg elsker ellers netop den brie. 

Men er det ikke tidligt hvis jeg altså er gravid?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. juni 2013

Anonym trådstarter

Op?? :/

Anmeld

27. juni 2013

emmaemilie

Anonym skriver:

Det er for underligt! 

Jeg havde mens D 7. Juni og har haft svingende mens med nogle dage. Så jeg har ikke hundred procent kunnet regne mig frem til ægløsning. Men et sted mellem D 16-20 lå den. 

De sidste dage har jeg været virkelig oppustet og i forgårs måtte jeg blive i sommerhuset fordi jeg var så svimmel lige pludselig. Samme dag fik vi nogle chips som jeg synes smagte virkelig af bacon (det var barbecuechips) idag til morgen får vi rundstykker og det sidste tager jeg brie på. Fy for h****** det smagte af fisk! :/ jeg elsker ellers netop den brie. 

Men er det ikke tidligt hvis jeg altså er gravid?

Det er svært at svare på, men hvis vi siger, du først har haft ÆL den 20., så er det jo en uge siden idag, og så er det måske lidt tidligt at mærke den slags ubehag.. Men man er jo forskellig.

Du må væbne dig med tålmodighed, desværre! :/

Krydser fingre for, den er der!

Anmeld

27. juni 2013

Anonym trådstarter

Ja er lidt utålmodig.. Og synes måske også det er ret tidligt at mærke noget, men jeg er tilmed totalt forstoppet. Jeg har ikke været ude og lave nr 2 siden fredag  Og har ellers ALDRIG forstoppelse.. Mærkeligt...

Anmeld

27. juni 2013

Camillos

Anonym skriver:

Ja er lidt utålmodig.. Og synes måske også det er ret tidligt at mærke noget, men jeg er tilmed totalt forstoppet. Jeg har ikke været ude og lave nr 2 siden fredag  Og har ellers ALDRIG forstoppelse.. Mærkeligt...

Forstoppelse gir nemt madlede..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.