Jeg maa lige ud med det!!!! Dyb lettelse herfra. Som nogle af jer ved, saa er vi inviteret til et resort i Seattle i august i 4 dage men uden born, og jeg har haft det SAA daarligt med at skulle efterlade min guldklump som er 2 aar og aldrig har provet at sove andre steder for

Paa den ene side er det jo super med at faa lidt voksen tid og han ogsaa kommer lidt ud og opleve andet, men 4 overnatninger har jeg ikke haft det godt med.

og jeg ved bare med mig selv jeg ikke ville undgaa at taenke paa hvordan han havde det i al den tid jeg var vaek og derfor ikke nyde min feire selv

Heldigvis kom gemalen med en losning igaar aftes. Vi tager guldklumpen med men faar en 'nanny' til at passe ham paa ferie stedet naar vi skal deltage i middage, fester og andre ting med mandens kollegaer

jeg har aldrig selv haft en nanny til mit barn, men jeg har selv vaeret nanny, saa det bliver liiidt sjovt at vaere paa den anden side nu og saa skal guldklumpen ikke undvaere sin mama om natten. Super, super, super og god ferie til jer alle sammen
Anmeld