åh ha de dage

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

298 visninger
3 svar
0 synes godt om
26. juni 2013

DianaRJS

hvor det bare pisker ned udenfor når man skal til at aflevere unger -.-

kender i følelsen af man nogen gange bare overvejer at lade dem være hjemme ?

skal siges de kun har et sæt regntøj og det er jo self i bhv...! grrrrr.... tage fanden for jeg havde sagt ja til at søster måtte låne bilen i dag -.-

nå men here we go!!!! ud i regnen og så må vi se hvem der når frem mest tørre!!!!!!!!  gætter på det er ungerne det der med at dele paraply med deres mor er altså ikke den største glæde med mindre jeg skal kravle for at kunne være under den?

men i hvert fald god dag til alle derude

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. juni 2013

EnSødMor

DianaRJS skriver:

skal siges de kun har et sæt regntøj og det er jo self i bhv...! grrrrr.... tage fanden for jeg havde sagt ja til at søster måtte låne bilen i dag -.-

nå men here we go!!!! ud i regnen og så må vi se hvem der når frem mest tørre!!!!!!!!  gætter på det er ungerne det der med at dele paraply med deres mor er altså ikke den største glæde med mindre jeg skal kravle for at kunne være under den?

Hehe, øv dag... Men godt du ser positivt på det så skal det nok gå... ;-) 

og self er deres sæt regntøj ikke hjemme, kender det godt. Her ligger det bare hos dagplejen når jeg skal bruge det  

Anmeld

26. juni 2013

EnSødMor

DianaRJS skriver:

P.s god dag til dig også  

Anmeld

26. juni 2013

DianaRJS

Frk-S skriver:

Hehe, øv dag... Men godt du ser positivt på det så skal det nok gå... ;-) 

og self er deres sæt regntøj ikke hjemme, kender det godt. Her ligger det bare hos dagplejen når jeg skal bruge det  

haha  jamen altså kan se det på den positive side, havde ikke behøvet bad i dag hvis jeg havde haft lidt shampoo med og drengene kom helt tørre derop

men normalt plejer det ikke at være et problem da vi normalt har bil, men har jo været så sød at låne den til min søster i dag -.- tydeligvis den HELT forkerte dag

men hvad... jeg blev frisk

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.