Skal vi have nyt pas?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

690 visninger
6 svar
5 synes godt om
25. juni 2013

Hvem?

Vi lavede nye pas i 08 i forbindelse med udløb, så blev vi gift i 2012, hvor manden fik mit mellemnavn og jeg hans efternavn, og vi skal til Mallorca her til sommer, og jeg er ved at sende drengenes oplysninger ind til deres pas, og så tænker jeg, hvad med vores, nu hvor vi er blevet gift?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. juni 2013

K&S

Hvem? skriver:

Vi lavede nye pas i 08 i forbindelse med udløb, så blev vi gift i 2012, hvor manden fik mit mellemnavn og jeg hans efternavn, og vi skal til Mallorca her til sommer, og jeg er ved at sende drengenes oplysninger ind til deres pas, og så tænker jeg, hvad med vores, nu hvor vi er blevet gift?

I behøver ikke nye pas, I skal bare huske at bestille billetterne i det navn, der står i passet 

Og så kan I evt. medbringe kopi af vielsesattest, hvis I skal vise kørekort som legitimitation

Anmeld

25. juni 2013

Hvem?

K&S skriver:

I behøver ikke nye pas, I skal bare huske at bestille billetterne i det navn, der står i passet 

Og så kan I evt. medbringe kopi af vielsesattest, hvis I skal vise kørekort som legitimitation

Vores kørekort står der vores "gamle navne", så har egentlig kun vielsesattensen som dokumentation....

Anmeld

25. juni 2013

Trekløver(:

Hvem? skriver:

I skal ikke have nye pas pga. i er blevet gift. I skal bare oplyse jeres navne som det står i passet 

Anmeld

25. juni 2013

Hvem?

malle23 skriver:

I skal ikke have nye pas pga. i er blevet gift. I skal bare oplyse jeres navne som det står i passet 

Shit, gad vide hvad navne hun har bestilt biletterne i....

Det må jeg vist hellere få undersøgt, tak

Anmeld

25. juni 2013

Trekløver(:

Hvem? skriver:

Shit, gad vide hvad navne hun har bestilt biletterne i....

Det må jeg vist hellere få undersøgt, tak

Ja skynd jer at tjek op på det, så i kan få det ændret hvis det er. 

Min mor og jeg rejste sammen til Tyrkiet sidste sommer, og hun har stadig min fars efternavn i sit pas, men de er skilt og hun har slettet det for længe siden.

Og vi oplyste hendes navn præcis som står i hendes pas. (hendes navn + min fars efternavn). 

Anmeld

25. juni 2013

K&S

Hvem? skriver:

Vores kørekort står der vores "gamle navne", så har egentlig kun vielsesattensen som dokumentation....

Det har vi også haft de gange vi har rejst, men vi har aldrig oplevet problemer - det vigtigste er bare at billetterne bestilles i det navn, der står i passet - for ellers kommer I ikke ombord på flyet

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.