så tag vi 2 om gang

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

352 visninger
9 svar
3 synes godt om
25. juni 2013

N&D

Ja som overskrift lyde så er vi i gang med 2 om gang iui, efter 3 månedens pause, da man mand kom på vitamine så de kære små basse kunne komme gang i

Var til scanning på 12 dagen og ikke den stor gang i de små æg så fik 2 pille og skulle komme til scanning igen på 17 dagen.

Har så været af sted i dag og ja var da lig et fint æg i højre side på 15,5mm vildt flot, men vi måtte lig over i venstre side og se og de var komme lidt i gang og ja det lå sku lig et æg på 14,6 mm.
så han kigge lige op GU om vi stadig vel iui for det kunne jo komme tvilling den her gang ja ja vi er klar.

så nu skal jeg til scanning torsdag og så fredag hedde det iui, så vi xxxxxx finger for den er hjemme den her gang

ønsker alle en super dag

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. juni 2013

Putomanen

Spændende, jeg krydser alt hvad jeg kan

Anmeld

25. juni 2013

Kløver

Oh hvor dejligt, hep hep hep og dejligt med 2 æg

Hvad har i gjort af vitaminer for at sætte ekstra skub, min mands antal var ikke så højt i dag, da jeg blev insemineret

Anmeld

25. juni 2013

N&D

Putomanen skriver:

Spændende, jeg krydser alt hvad jeg kan

Mange tak

Anmeld

25. juni 2013

N&D

Maja84 skriver:

Oh hvor dejligt, hep hep hep og dejligt med 2 æg

Hvad har i gjort af vitaminer for at sætte ekstra skub, min mands antal var ikke så højt i dag, da jeg blev insemineret

Mange tak.

Jeg har smidt manden på zink, selen, d vitamin, e vitamin og minus kaffe og cola.
Så nu må vi se om de er blivet til noget.

For sidst var det kun 6 milli der blivet lagt op.

Er du blivet i dag??

Anmeld

25. juni 2013

Kløver

Mange tak.

Jeg har smidt manden på zink, selen, d vitamin, e vitamin og minus kaffe og cola.
Så nu må vi se om de er blivet til noget.

For sidst var det kun 6 milli der blivet lagt op.

Er du blivet i dag??

Jeg er blevet insemineret i dag med 3 mil på trods af manden får 1multivitamin, 1 folsyre, 1 zink, 1d vitamin og 1 gele Royal, måske jeg skulle få fat i selen og e vitamin også kaffe og smøger er meget ømtåleligt emne for ham    Håber alle vitaminerne har hjulpet  

Anmeld

25. juni 2013

BigHope13

N&D skriver:

UhJa som overskrift lyde så er vi i gang med 2 om gang iui, efter 3 månedens pause, da man mand kom på vitamine så de kære små basse kunne komme gang i

Var til scanning på 12 dagen og ikke den stor gang i de små æg så fik 2 pille og skulle komme til scanning igen på 17 dagen.

Har så været af sted i dag og ja var da lig et fint æg i højre side på 15,5mm vildt flot, men vi måtte lig over i venstre side og se og de var komme lidt i gang og ja det lå sku lig et æg på 14,6 mm.
så han kigge lige op GU om vi stadig vel iui for det kunne jo komme tvilling den her gang ja ja vi er klar.

så nu skal jeg til scanning torsdag og så fredag hedde det iui, så vi xxxxxx finger for den er hjemme den her gang

ønsker alle en super dag

Uhh det så spændende krydser fingre for det lykkedes denne gang

Anmeld

25. juni 2013

N&D

Maja84 skriver:

Jeg er blevet insemineret i dag med 3 mil på trods af manden får 1multivitamin, 1 folsyre, 1 zink, 1d vitamin og 1 gele Royal, måske jeg skulle få fat i selen og e vitamin også kaffe og smøger er meget ømtåleligt emne for ham    Håber alle vitaminerne har hjulpet  

Åååå så komme de dejlig 14 dage xxxxx finger for jer.

Heldigvis ryge vi ikke, men jeg drikke kaffe i stor stil og min mand gør ikk.
Men cola har han lagt til side. Så håber de små basse er kommer sig

Anmeld

25. juni 2013

N&D

BigHope13 skriver:

Uhh det så spændende krydser fingre for det lykkedes denne gang

Takke smukke

Anmeld

25. juni 2013

Kløver

N&D skriver:

Åååå så komme de dejlig 14 dage xxxxx finger for jer.

Heldigvis ryge vi ikke, men jeg drikke kaffe i stor stil og min mand gør ikk.
Men cola har han lagt til side. Så håber de små basse er kommer sig

Tak

Jeg hverken ryger eller drikker kaffe men har så cola som last
Krydser fingre for at det har hjulpet jer

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.