Cyklus

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

394 visninger
9 svar
0 synes godt om
25. juni 2013

Babydrøm

Hej igen ladies

Forventede min menses i lørdags, blødte meget lidt lørdag og søndag. Lyst blod. Blødte slet ikke igår. Idag bløder jeg rigtigt. Hvornår burde jeg så kunne forvente min æl? 

Har I et bud?  

Mvh Ann

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. juni 2013

Miss-86

Puuha, så er den jo ret svær :/

Måske du kan mærke, når ÆL kommer?

Anmeld

26. juni 2013

Babydrøm

Miss-86 skriver:

Puuha, så er den jo ret svær :/

Måske du kan mærke, når ÆL kommer?

Ja rigtig svær  

1 ÆL kunne jeg mærke. Men mærkede intet sidste gang, så.. Men kan da håbe at jeg kan mærke den! Men skal jo snart igang med pb  Derfor det ville være rigtig godt at vide 

Anmeld

27. juni 2013

Miss-86

AnnL skriver:

Ja rigtig svær  

1 ÆL kunne jeg mærke. Men mærkede intet sidste gang, så.. Men kan da håbe at jeg kan mærke den! Men skal jo snart igang med pb  Derfor det ville være rigtig godt at vide 

Ja, det kan jeg godt forstå..

Men altså, jeg ville regne derfra, hvor din mens sluttede..

Anmeld

27. juni 2013

Rockertand

Miss-86 skriver:

Ja, det kan jeg godt forstå..

Men altså, jeg ville regne derfra, hvor din mens sluttede..

Hvordan tænker du, at hun skal bruge mens slut? Man kan ikke beregne forventet eller sandsynlig ægløsning udfra det

Anmeld

27. juni 2013

Miss-86

Rockertand skriver:

Hvordan tænker du, at hun skal bruge mens slut? Man kan ikke beregne forventet eller sandsynlig ægløsning udfra det

at ca. 14 dage efter mens-slut har man ÆL!

Anmeld

27. juni 2013

FrkZier

Miss-86 skriver:

at ca. 14 dage efter mens-slut har man ÆL!

nej - 14 dage FØR mens har man ÆL

Anmeld

27. juni 2013

FrkZier

AnnL skriver:

Hej igen ladies

Forventede min menses i lørdags, blødte meget lidt lørdag og søndag. Lyst blod. Blødte slet ikke igår. Idag bløder jeg rigtigt. Hvornår burde jeg så kunne forvente min æl? 

Har I et bud?  

Mvh Ann

din ÆL ligger ca. 14 dage før din mens (kan selvfølgelig variere) så for at kunne beregne din ÆL skal du helst have datoerne for dine sidste 2-3 mens, så du kan finde ud af hvor mange dage der er i din cyklus osv

Anmeld

27. juni 2013

Miss-86

FrkZier skriver:

nej - 14 dage FØR mens har man ÆL

Engang mente man, at kvinder havde ægløsning på den 14. dag efter
menstruationen. Sådan er det ikke for alle kvinder. Varigheden af en
gennemsnitlig menstruationscyklus er 28 dage, men menstruationscyklussens længde er forskellig fra kvinde til kvinde.

Ægløsningen kan forekomme lige fra 11 dage til 21 dage efter sidste
menstruations start. Under en 28-dages cyklus, så foregår ægløsningen typisk fra 12.-19. dag efter sidste menstruations begyndelse.

Taget direkte fra nettet - Så der er egentlig ingen retningslinie for hvornår ÆL er .. 

Anmeld

27. juni 2013

FrkZier

Miss-86 skriver:

Engang mente man, at kvinder havde ægløsning på den 14. dag efter
menstruationen. Sådan er det ikke for alle kvinder. Varigheden af en
gennemsnitlig menstruationscyklus er 28 dage, men menstruationscyklussens længde er forskellig fra kvinde til kvinde.

Ægløsningen kan forekomme lige fra 11 dage til 21 dage efter sidste
menstruations start. Under en 28-dages cyklus, så foregår ægløsningen typisk fra 12.-19. dag efter sidste menstruations begyndelse.

Taget direkte fra nettet - Så der er egentlig ingen retningslinie for hvornår ÆL er .. 

selvfølgelig kan det varier og man kan ikke sige med 100% sikkerhed hvornår den falder, men tommelfingerregel lyder sig altså på 14. dage før mens

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.