Weekend ophold

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

604 visninger
9 svar
4 synes godt om
25. juni 2013

Anonym trådstarter

hvor finder man billige weekendophold i DK ?

Kæresten og jeg kunne godt tænke os at tage væk en weekend, men pengene er ikke ret store så gerne noget rimeligt billigt

Og kun i DK da vi skal have mulighed for at komme på sygehuset da jeg kun har 9 uger til termin på nuværende tidspunkt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. juni 2013

Trekløver(:

Anonym skriver:

Kæresten og jeg kunne godt tænke os at tage væk en weekend, men pengene er ikke ret store så gerne noget rimeligt billigt

Og kun i DK da vi skal have mulighed for at komme på sygehuset da jeg kun har 9 uger til termin på nuværende tidspunkt

Prøv at kig på comwell.dk 

Anmeld

25. juni 2013

asphodel

Anonym skriver:

Jeg kigger altid på deal-sites - her kan man finde alle mulige tilbud til cirka halv pris.

Jeg bruger pt. All2day.dk, da de samler alle tilbudene fra rigtig mange forskellige sider, og man kan også få det sendt på mail en gang om dagen.

Vi har købt rigtig mange fine ophold indtil videre.  En enkelt var en fuser, men ellers har de været gode alle sammen.

Anmeld

25. juni 2013

FamilenStorm

Risskov-bilferie.dk

Min mand og jeg har lige været på weekendophold på 4 stjernet hotel lige over grænsen på Hotel Norden (800 meter fra grænsen) Med 2 x morgenmad og 2 x 3 retters menu (pr. person), opvarmet pool inde og ude, lige ved siden af fleegård til 1800kr i alt.

De har ofte rigtig billig ferier derinde, både i dk, tyskland og andre steder...

Anmeld

25. juni 2013

Anonym trådstarter

asphodel skriver:

Jeg kigger altid på deal-sites - her kan man finde alle mulige tilbud til cirka halv pris.

Jeg bruger pt. All2day.dk, da de samler alle tilbudene fra rigtig mange forskellige sider, og man kan også få det sendt på mail en gang om dagen.

Vi har købt rigtig mange fine ophold indtil videre.  En enkelt var en fuser, men ellers har de været gode alle sammen.

Må jeg høre hvilken en var en fuser så vi ikke laver samme fejl?

Anmeld

25. juni 2013

Anonym trådstarter

FamilenStorm skriver:

Risskov-bilferie.dk

Min mand og jeg har lige været på weekendophold på 4 stjernet hotel lige over grænsen på Hotel Norden (800 meter fra grænsen) Med 2 x morgenmad og 2 x 3 retters menu (pr. person), opvarmet pool inde og ude, lige ved siden af fleegård til 1800kr i alt.

De har ofte rigtig billig ferier derinde, både i dk, tyskland og andre steder...

mange tak det bliver en side der skal kigges mere på

Anmeld

25. juni 2013

CroQuis

www.sweetdeal.dk har også nogle gode tilbud både i danmark og udlandet 

Anmeld

25. juni 2013

Anonym trådstarter

CroQuis skriver:

www.sweetdeal.dk har også nogle gode tilbud både i danmark og udlandet 

den kigger vi da lige på

Anmeld

25. juni 2013

Monski

asphodel skriver:

Du har lige reddet mig!

Anmeld

25. juni 2013

esioul

Anonym skriver:

prøv sweetdeal.dk de kører med en del indimellem

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.