færdig

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

694 visninger
10 svar
6 synes godt om
25. juni 2013

Anonym trådstarter

Jeg er i dag blevet færdig udlært og burde være helt oppe at køre..

Men er så ked og skuffet... har ingenting fået af min mand.. ikke engang et flag eller noget...

Vi skal ud at spise i aften men har jeg bestemt.. kunne virkelig tude og øv hvor synes jeg det er træls..

Burde jo ikke være det som afgør om jeg er glad

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. juni 2013

Anonym trådstarter

Ved godt jeg burde være glaf og skal jo ud at spise.. 

Men en lille ting havde bare betydet så meget

Anmeld

25. juni 2013

MorDk

Kan godt forstå du er skuffet.

Et tillykke ville være på sin plads. Og måske nogle blomster eller et flag som du selv siger.

Tillykke med din udd.

Kram herfra!

Anmeld

25. juni 2013

Anonym trådstarter

MorDk skriver:

Et tillykke ville være på sin plads. Og måske nogle blomster eller et flag som du selv siger.

Tillykke med din udd.

Kram herfra!

Han har sagt tillykke og datteren og ham kom derop..

Men havde da været tilfreds med et flag eller en tegning.. eller en lille rose

Anmeld

25. juni 2013

Anonym trådstarter

MorDk skriver:

Tillykke med din udd.

Kram herfra!

Og tak

Anmeld

25. juni 2013

Dot D

UUUUUH, hvor kan jeg godt forstå dig... Jeg ville godt nok også blive skuffet... 

Jeg har faktisk lige sagt det til min mand, at jeg håber, at han og børnene står der, når jeg kommer ud, næste år, efter at have forsvaret min bachelor...

Det gjorde jeg fordi, jeg kender en, der blev færdig i sidste uge, der var ingen pårørende til at lykønske bagefter, det synes jeg er viiiildt mærkeligt, så jeg måtte lige sige, at det håbede jeg da, der ville være, når jeg var færdig...

MEN herfra skal lyde et KÆMPE STORT  Tillykke.

Det er sejt gået af dig, hyg jer nu i aften, og måske han overrasker dig dér - ja, jeg læser til pædagog og håber på det bedste i folk

Anmeld

25. juni 2013

Anonym trådstarter

Dot D skriver:

UUUUUH, hvor kan jeg godt forstå dig... Jeg ville godt nok også blive skuffet... 

Jeg har faktisk lige sagt det til min mand, at jeg håber, at han og børnene står der, når jeg kommer ud, næste år, efter at have forsvaret min bachelor...

Det gjorde jeg fordi, jeg kender en, der blev færdig i sidste uge, der var ingen pårørende til at lykønske bagefter, det synes jeg er viiiildt mærkeligt, så jeg måtte lige sige, at det håbede jeg da, der ville være, når jeg var færdig...

Det er sejt gået af dig, hyg jer nu i aften, og måske han overrasker dig dér - ja, jeg læser til pædagog og håber på det bedste i folk

Ja jeg blev så pædagog.. 

Han overraskede mig ikke og har sagt det til ham.. men ja undskyldninger er der nok af

Anmeld

25. juni 2013

Anonym trådstarter

Dot D skriver:

Og tak for dit tillykke.. det varmer..

Nu siger han at jeg får en forsinket gave.. 

Anmeld

25. juni 2013

Anonym trådstarter

Dot D skriver:

Og kan bare slet ikke komme ud af følelsen... havde bare sådan forestillet mig min datter stå og vifte med et lille flag..

Anmeld

25. juni 2013

AnneBJ

Det forstår jeg godt du er ked af, og skuffet over!! 

Stort og hjerteligt tillykke med din uddannelse!! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.