Hjælp til menu :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

604 visninger
7 svar
3 synes godt om
25. juni 2013

Karla

Jeg skal have gæster på torsdag. Vi bliver 4 piger.
Men er helt tom for idéer til menuen. Tror jeg bare serverer noget frugt og is til dessert, men mangler hovedretten
Har I nogle gode forslag? Det må gerne være forholdvis let at lave, da jeg ikke har alverden af tid om dagen torsdag.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. juni 2013

betski

Karla skriver:

Men er helt tom for idéer til menuen. Tror jeg bare serverer noget frugt og is til dessert, men mangler hovedretten
Har I nogle gode forslag? Det må gerne være forholdvis let at lave, da jeg ikke har alverden af tid om dagen torsdag.

Kyllinge filet i fad, med fløde og hvidvin. Dertil pasta med bacon, porre, gulerødder og mornay sovs i fad.

Anmeld

25. juni 2013

esioul

Karla skriver:

Tortillas med en masse lækkert fyld.

Anmeld

25. juni 2013

Karla

betski skriver:

Kyllinge filet i fad, med fløde og hvidvin. Dertil pasta med bacon, porre, gulerødder og mornay sovs i fad.

Tak for buddet det lyder bestemt lækkert. Vil jeg helt sikkert overveje

Anmeld

25. juni 2013

Karla

esioul skriver:

Tortillas med en masse lækkert fyld.

Ja, det er dejlig nemt! og godt. Men det skal vi også have lørdag til fødselsdag. Måske jeg kunne lave en variant med kylling den ene dag og oksekød den anden så bliver det ikke helt det samme.

Anmeld

25. juni 2013

Holbæktrunten

Karla skriver:

Pift evt desserten op med en TUC kage:0) (Google) hovedretten kunne også være kylling i karry med forsk tilbehør man kan komme på, fx kokosmel, peanuts, rosiner, banan, ananas... Eller pastasalat eller kartoffelsalat med kyllingespyd evt omviklet m bacon eller frikadeller til. Noget jeg ofte laver når vi får gæster er en culottesteg og enten hj lavede kartoffelbåde eller hasselback og med beairnaise til. Tilbehør er oste- hvidløgsbrød og enten caprese ( tomatsalat m frisk mozzarella) eller tomatsalat m feta og dressing af olivenolie, bslsamico og hvidløg m oregano på :0)

Anmeld

25. juni 2013

Trekløver(:

Karla skriver:

Tapas med en masse små lækkerrier

Anmeld

25. juni 2013

lille fnug

Karla skriver:

Pulled pork med burgerboller hjemmelavet cole slaw og mayonnaise. mums. Kødet passer sig selv i ovnen og det andet kan du lave dagen før

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.