i job, under behandling for barnløshed

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. juni 2013

esioul

miss-cl skriver:

Hej alle..
Ville lige høre, hvornår og hvordan fortalte i jeres arbejdsplads om jeres behandling?
Jeg ved nemlig ikke hvordan og hvornår det er rette tidspunkt at nævne dette.
Det er svært at blive ved med at skulle sige jeg skal ha fri..

Håber på at høre lidt respons fra jer

Nu er jeg forhåbentlig pædagog studerende efter ferien, og jeg har tænkt på at sige det til mit praktiksted, men ikke skolen 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. juni 2013

Lauer

miss-cl skriver:

Hej alle..
Ville lige høre, hvornår og hvordan fortalte i jeres arbejdsplads om jeres behandling?
Jeg ved nemlig ikke hvordan og hvornår det er rette tidspunkt at nævne dette.
Det er svært at blive ved med at skulle sige jeg skal ha fri..

Håber på at høre lidt respons fra jer

Hej

Jeg fortalte min chef det, da vi fik at vide at vi var klar til behandling, og skulle tilmelde os ved næste mens - så han fik 2-3 uger til at forberede sig på det

Min chef tog det virkelig pænt, og fortalte at de alle støttede mig og bakkede mig op, og at jeg havde al den frihed jeg havde brug for.

Jeg havde det bedst med at være helt åben og ærlig, da jeg ved at min chef sætter stor pris på det.

Held og lykke!

Anmeld

28. juni 2013

gædde/gitte

Mini us skriver:

Jeg var ærlig fra start og min chef har været så forstående. Jeg fik en paragraf 56 så min chef fik betalt alt mit fravær

samme her

Det er simpelthen umuligt at skjule humørsvingningerne og de slaviske 3 syg dage om mrd

Anmeld

28. juni 2013

camilla10

Jamen halløj! Det gælder da om at få en paragraf 56 aftale, så arbejdspladsen får kompensation. Og arbejdsgiveren har tavshedspligt!

Anmeld

29. juni 2013

miss-cl

Puha jeg må gå taget mig sammen til det!
Et er os bare svært og hårdt at dele så private ting med nogen..
Som sagt er jeg i løntilskud og vil ikke ses ned på at vi prøver at blive gravid mens jeg faktisk er på dagpenge.
Ikke mit ønske scenarie, men vi kan heller ikke bare stoppe, for hvis nu det vil ta os 8 år alligevel.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.