Hvornår kom jeres i str. 98 - og hvor længe?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.261 visninger
7 svar
5 synes godt om
25. juni 2013

modesty

Hejsa - 

jeg ved godt at det er helt vildt forskelligt hvornår de små rykker størrelser, men kan alligevel godt bruge lidt input.

Jeg er så småt begyndt at kigge efter str. 98 tøj på sommerens loppemarkeder til min søn. Jeg havde regnet med at han først ville bruge 98 til vinter, så jeg kigger primært efter vintertøj. men jeg synes faktisk at han allerede kan passe en del af de bluser jeg har købt.

Han er kun 20 mdr., men han er meget stor af sin alder - cirka 88 cm. Bruger stadig str. 92.

Hvornår kom jeres i 98 og hvor lang tid brugte de den størrelse? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. juni 2013

serinasmor

modesty skriver:

Hejsa - 

jeg ved godt at det er helt vildt forskelligt hvornår de små rykker størrelser, men kan alligevel godt bruge lidt input.

Jeg er så småt begyndt at kigge efter str. 98 tøj på sommerens loppemarkeder til min søn. Jeg havde regnet med at han først ville bruge 98 til vinter, så jeg kigger primært efter vintertøj. men jeg synes faktisk at han allerede kan passe en del af de bluser jeg har købt.

Han er kun 20 mdr., men han er meget stor af sin alder - cirka 88 cm. Bruger stadig str. 92.

Serina kom i 98 i januar (hvor hun blev 3). Hun er ikke den største Men det ser ud til at hun kommer til at bruge 98 resten af året - dog 104 i flyverdragt gætter jeg på.

92 brugte hun også omkring et års tid. Jeg tror vi skiftede til 92 da hun blev 2 år.

Det går altså ikke så stærkt med størrelseshoppene mere Så nu slider vi lidt mere på tøjet.

Anmeld

25. juni 2013

LinLin

Adam begyndte at bruge bodyer og bluser da han var lige omkring 2,0 men først bukser da han 2,6. Mine drenge har næsten altid været en str bagud i bukser

Anmeld

25. juni 2013

TrineMine86

modesty skriver:

Hejsa - 

Min dreng er også 20 måneder, har brugt str 98 i body og natdragter længe (en 3 måneder) og bruger også setes mange trøjer, samt enkle bukser, men passer også meget i 92, han vokser rigtig langsom nu og jeg tror bestemt han passer 98 til engang hen i det nye år 

Anmeld

25. juni 2013

Misscbn

modesty skriver:

Hejsa - 

Min søn er også 20 mdr han kan ikke passe t-shirts i str 92 længere det er en kamp at få dem på ham så er på udkig efter til i 98 fremover 

nogle bukser kan han lige være i i 92 men det er også kun lige

Anmeld

25. juni 2013

modesty

Tak for svar alle - OK det lyder som om at det er meget normalt for os med store krabater at de kan passe 98 i den her alder. 

Anmeld

25. juni 2013

modesty

LinLin skriver:

Adam begyndte at bruge bodyer og bluser da han var lige omkring 2,0 men først bukser da han 2,6. Mine drenge har næsten altid været en str bagud i bukser

Det bliver nok nogenlunde det samme her, gætter jeg på. Og ja, min søn bruger også "mindre" bukser end bluser.

Anmeld

25. juni 2013

Kay

LinLin skriver:

ej hvor skægt... elna er altid en str forud i bukser 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.