Hej
Jeg har brug for et råd ang. en besked på face. Min for historie er beskrevet i tråden "Utroskab af den værdste slags"
https://www.baby.dk/debat/219782pi1/parforhold/utroskab-af-den-vaerste-slags--sorry-men-denne-er-lang.aspx
Min mand var mig altså utro med en gift kvinde hvis mand godt viste det og hjalp til med at snyde mig. Jeg troede han ( min mand)masserede hende ( elskerinden). min mand er udlært massør og på SU så det var en ekstra indtægt, men i stedet havde de sex og så betalte de ham 150 kr. da han jo var nød til at komme hjem med penge...
De var alle tre enige om at ingen skulle vide det foruden dem selv og ja mig hvis jeg fandt ud af det. Det gjorde jeg jo så. Nu kæmper mig og manden med at jeg skal finde ud af om jeg kan tilgive det eller ej.
Min mand mødte en gang elskerindens veninde ved en anden lejlighed hvor der var mange tilstede og de to blev venner på face og har skrevet lidt frem og tilbage, men intet sexuelt da det jo var en hemmelighed.
Så fik jeg her for lede en besked fra elskerindens veninde som jeg aldrig har mødt før. Beskeden lyder:
hej jeg troede du og ...... var gift.. men altså det sq skide ærgeligt han blev taget for utroskab, jeg havde ellers glædet mig så meget til en omgang fræk sex for 150 kr.. ja jeg ka jo være ligeglad.. jeg er jo single og med på hvad som helst med en så lækker mand som du har.. han er sq en rigtig frækkert.. har jeg hørt fra flere.. once a cheater always a cheater.. husk det !!!
Min mand og jeg er gift bare ikke gjort det alm. kendt, men det er jo også ligegyldigt af hensyn til utroskab. Man er vel lige utro om man er gift eller ej.
Min mand har været meget ærlig ang. hvad han har gjort og hvornår. Veninden er over 20 år ældre end ham og han siger at de ALDRIG skulle lave noget. Han siger også at han kun har været utro med elskerinden.
Jeg var self. i chok først over denne besked, men kan godt se hvad han siger at det handler udelukkende om at jeg skal smide ham ud så elskerinden kan få ham for sig selv. Så det er nok bare en hævn besked... Lægger meget vægt på at der står at det er ærgeligt at han blev opdaget. Der står ikke at det er synd for mig at de tre gjorde det mod mig. Føler mig meget svinet til i denne besked og kan ikke se at det er andet end en svinder til mig...
Vi er begge sikker på at elskerindens mand ikke ved noget om denne besked, men min mand siger at han absolute ikke ville turde sige noget hvis han fik det afvide.
Hvad tror i er det bare en hævn besked?
Men hvad gør man ved sådan en besked, hvis det blot er et forsøg på at ødelægge det for os?
Min mand siger vi skal ignorere den og først handle hvis der kommer flere af den slags ( veninden er blorkeret på face af os begge). Jeg kan godt se han har en pointe, men føler mig bare så trådt på at jeg har lyst svare min mening og samtidig bede dem lade os være, men er bange for jeg ikke ser tingene klart så derfor spørger jeg her...
Er det bedst at ignoerer en sådan besked?
er sgu svært at skulle deale med dette også når vi samtidig er meget i krise og jeg ikke aner om jeg vil ham eller ej.